czwartek, 3 października 2019

Czy warto robić zakupy w drogerii internetowej Kosmetyki z Ameryki?

Tak się stało, że postanowiłam po raz pierwszy w życiu zamówić z drogerii Kosmetyki z Ameryki, a to dlatego, że pojawiła się w niej ogromna promocja na produkty marki Makeup Revolution, które bardzo polubiłam. Prawdę mówiąc już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zamówienia jedej bądź dwóch genialnych palet cieni do powiek, które powstały we współpracy z youtuberką Roxxsaurus.

A o tym, co znajduje się w mojej paczce i czy jestem zadowolona z zakupów w drogerii internetowej Kosmetyki z Ameryki, dowiecie się z dalszej części postu. Zapraszam 😊




Zacznę może od tego, że drogeria Kosmetyki z Ameryki została założona w 2006 roku, a ja mam dopiero teraz miałam przyjemność złożyć w niej zamówienie.

W mojej paczce znalazły się naprawdę fajne różności takie jak produkty do włosów, perfumy, akcesoria do makijażu, a nawet do pielęgnacji twarzy! Jest tego naprawdę sporo, więc będzie co Wam pokazywać, testować i recenzować. Ale już bez zbędnego gadania przechodzę do konkretów! 😎



Ile czekałam na dostawę?    
Zamówienie złożyłam w piątek, a paczkę odebrałam we wtorek.





Moje zamówienie:

- Zwiększająca objętość odżywka do włosów z olejkiem Neroli, Kallos
- Zwiększający objętość szampon do włosów z olejkiem Neroli, Kallos
- Scrub do ciała Belgijska Czekolada, Organic Shop 
- Pędzel do nakłądania pudru Love Pink, Donegal
- Rokitnikowy szampon do włosów objętość, puszystość i blask, Bania Agafii
- Zestaw 10 pędzli do makijażu czarne z czarną skówką, Lelani
- Ścięta gąbeczka do nakładania podkładu (1+1)
- Bibułku matujące, Donegal
- Maska regenerująca do włosów suchych i łamliwych GoGo Repair Hair Mask, Kallos
- Matowa pomadka do ust Rouge Edition Velvet, kolor: 32 Trop Brunche, Bourjois
- Masażer jedelitowy do twarzy, Deni Carte
- Paleta cieni do powiek, Roxi Roxxsaurus Colour Burst, Makeup Revolution
- Świeczka zapachowa Egyptian Musk, Yankee Candle
- Kosmetyczka na zamek, Rimmel (gratis)




Podsumowując, jestem mile zaskoczona z zakupów w drogerii Kosmetyki z Ameryki oraz szybką i bezproblemową realizacją zamówienia. Korzystne ceny, bogata i rozwijająca się oferta sklepu oraz oferty 1+1 oraz sezonowe okazje cenowa zachęcają do regularnego zaglądania na stronę sklepu, może akurat coś wpadnie w oko i do koszyka😏

PS. Część produktów już jest w trakcie testowania, więc jeśli tylko będę mogła powiedzieć coś o nich więcej, to na pewno zrelacjonuje wam na blogu bądź moim Instagramie @teczowaosmiornica na którego serdecznie Was zapraszam. Do następnego 💋

4 komentarze:

  1. Ja tylko raz zamawiałam kosmetyki z tej drogerii internetowej :) Fajne nowości, miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie słyszałam o tym sklepie. Czekam na recenzje produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paka :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś tam zamawiałam. To było juz kilka lat temu ale pamietam ze byłam zadowolona i ceny tam były bardzo atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń