wtorek, 1 października 2019

Czy warto robić zakupy w drogerii internetowej Ecco Verde?

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną postem dotyczącym zakupów w drogerii online. Głównym powodem, dla którego zdecydowałam się na złożenie zamówienia w drogerii internetowej Ecco Verde było to, że moje zapasy kremu BB oraz podkładu właśnie się skończyły. Uznałam, że czas na coś nowego i koniecznie z dobrym, naturalnym składem w formie płynnej. I takim właśnie tropem trafiłam na drogerię, na którą już parę razy wcześniej przypadkowo odwiedziłam. Ecco Verde jako jedyna z polskich drogerii internetowych miała dostępny podkład od marki Benecos "Natural Creamy Make-up", więc postanowiłam zamówić 😄

A o tym, co jeszcze znajduje się w mojej eko paczce i czy jestem zadowolona z zakupów w drogerii internetowej Ecco Verde dowiecie się z dalszej części postu. Zapraszam 😃


Ecco Verde jest pełen niesamowitych produktów z dobrymi, naturalnymi składami, które w coraz większym stopniu są obecne w mojej pielęgnacji twarzy i całego ciała. Jest to drogeria, w której znajduje się 15.600 naturalnych produktów kosmetycznych międzynarodowych producentów. Jest tam wszystko to, czego dusza tylko zapragnie - od kremów do rąk, szamponów i produktów do pielęgnacji skóry, a także produktów do makijażu. Ecco Verde to drogeria, którą warto poznać bliżej!

Wygląd strony jest dość minimalistyczny i przejrzysty U samej góry znajdziemy podział na kategorie główne oraz podkategorie. Każdy produkt jest dokładnie i starannie opisany oraz posiada zdjęcia, które można sobie powiększyć. Dodatkowo znajdziemy zakładkę, w której produkty i akcesoria są podzielone na poszczególne tematy, a także na aktualne promocje. 

Oferta sklepu skierowana jest głównie dla kobiet, w której nie brak niekonwencjonalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała, makijażu, czy akcesoriów. Znajdziecie także produkty dla dzieci, a także dla mężczyzn. Cieszę się, że znalazłam tam również marki, w której większość produktów posiada certyfikaty dla naturalnych kosmetyków. Sklep internetowy jak sam zastrzega, ma tendencję, by nie oferować marek w EccoVerde, które nie posiadają w 100% naturalnych kosmetyków i to mi się bardzo podoba!


Ceny są zróżnicowane, ale ciężko je porównać z innymi konkurencyjnymi drogeriami, które również oferują kosmetyki naturalne, bo wiele produktów w innych miejscach nie jest dostępna. Ceny są zależne od produktów, ale na szczęście przekrój jest dość szeroki, bo dostaniemy coś, co jest przystępne cenowo nawet dla studentki, ale są także artykuły, które dla mnie musiałyby być przemyślaną inwestycją.

Promocje to coś, czemu zdarza mi się często ulegać. Sklep przygotował specjalną zakładkę do tego przeznaczoną, ale zdarzają się także sezonowe obniżki cen na wybrane produkty, bądź konkretną markę, które można zakupić ileś procent taniej. Podczas składania zamówienia udało mi się także skorzystać z jesiennego kodu rabatowego uprawniającego do -10% zniżki na nieprzecenione artykuły.

Program lojalnościowy nie występuje. Nie można za zakupione produkty otrzymywać punktów, które wymienia się na nagrody.

Kontakt ze sklepem jest bezproblemowy, nawet jeśli skontaktujecie się za pośrednictwem messengera, co mnie bardzo cieszy.

Opakowanie, w jakim przyszły wybrane kosmetyki jest naprawdę solidnym kartonem. Produkty zostały umieszczone w taki sposób, by się nie przesuwały i dotarły bezpiecznie, a wypełnienie stanowiło ugniecione wypełniacze papierowe, który jest w 100% recyklingowy, bez ani grama plastiku, więc wszystko mega ekologicznie!


Dostawa, na jaką się zdecydujecie jest zależna od Waszych preferencji i ile chcecie na nią wydać. Ja zwykle wybieram kuriera, takiego, jakiego umożliwia dany sklep internetowy. Drogeria Ecco Verde oferuje 4 usługi kurierskie (ja wybrałam kuriera DPD). Ciekawą opcją podczas kompletowania zamówienia jest informacja, czy chcemy sobie wybrać pudełko upominkowe oraz kartkę z życzeniami (osobistą kartkę z pozdrowieniami).  

Ile czekałam na dostawę?  Zamówienie złożyłam we wtorek rano, a paczkę odebrałam późnym popołudniem w czwartek, czyli drogeria i kurier DPD dali radę i ja to szanuję! 


Moje zamówienie:

- Duży woreczek z materiału, Biofficina Toscana
- Dwie darmowe próbki: Krem do ciała z masłem shea i olejkiem jojoba Bjobj oraz Phitofilos Sinergia Mild Shampoo
- Natural Creamy Make-up, Benecos
- Naturalny krem BB, Benecos
- Active Rejuvention Natural Facial Day, White Agafia
- Active Rejuvention Natural Facial Serum, White Agafia
- Żel pod prysznic z kwiatem dzikiej róży, Alviana Naturkosmetik
- Krem do rąk Soft Organic Aloe Vera, Alviana Naturkosmetik
- Organiczny dezodorant roll-on dla kobiet, Avril


Podsumowując, jestem bardzo zadowalano z dokonania zakupów w drogerii Ecco Verde, szybką i bezproblemową realizacją zamówienia. Zdaje sobie z tego sprawę, że nie każdy skusi się z drogerii, w której są wyłącznie kosmetyki z naturalnym składem, ale ja naprawdę z ogromną ciekawością przejrzałam dużą ilość asortymentu. Cieszę się także, że przy składaniu zamówienia można dostać darmowe próbki, które wybieramy sobie sami. Myślę, że nie jest to moje ostatnie zamówienie złożone w tej drogerii, którą obdarzyłam sympatią i pełnym zaufaniem, robiąc zakupy bez jakichkolwiek obaw😊.

PS. Część produktów już jest w trakcie testowania, więc jeśli tylko będę mogła powiedzieć coś o nich więcej, to na pewno zrelacjonuje wam na blogu bądź moim Instagramie @teczowaosmiornica na którego serdecznie Was zapraszam. Do następnego 💋

23 komentarze:

  1. Nie wiedziałam o istnieniu tej drogerii. Chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie tam zajrzę, mają ciekawą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tej strony, ale z wielką chęcią zajrzę! Ciekawe zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie znam tej drogerii. Zajrzę na stronę i sprawdzę asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale chętnie tam zajrzę. Ciekawe zakupy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemna zawartość przesyłki, kosmetyki wyglądają interesująco :)
    Nie znam tej drogerii, ale z przyjemnością zajrzę i poznam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej drogerii a widzę że mają całkiem fajne produkty, chętnie tam zajrzę. Pozdrawiam i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę czekać na opinie odnośnie kremu BB Benecos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. W wolnej chwili pewnie tam zajrzę z ciekawości i przejrzę co
    maja do zaoferowania. Przedstawione przez Ciebie produkty prezentują sie bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kem BB Benecos miałam i byłam średnio zadowolona. Ciekawe jak się sprawdzi u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tą drogerią się wcześniej nie spotkałam, ale widzę, że ciekawy asortyment posiada:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tę drogerię, zaś nigdy tam nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej drogerii jeszcze :)
    Dobrze, że jesteś zadowolona :)
    Będę miała ją na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie raz coś tam podpatruje w sklepie ale jeszcze się nie zdecydowałam na zakup :D Fajnie, że tak konkretnie napisałaś o zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kompletnie nie kojarzę tej drogerii

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej drogerii, ale ciekawe zakupy zrobiłaś, bardzo zachęcająco to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy, ja parę razy przymierzałam się do tej drogerii... a po Twojej recenzji na pewno tam zajrzę, tym bardziej, że kosmetyki z naturalnymi składnikami to coś dla mojej wrażliwej cery. Fajny blog, będę tu zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej drogerii, ale widzę dużo nowych i ciekawych produktów jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. A warto taki sklep prowadzić? Coś w takim stylu? We własnym biznesie samodyscyplina jest bardzo ważna, no i nie ukrywam, że trzeba się jej z czasem nauczyć, dlatego trzeba skorzystać z wielu różnych porad. Poza tymi standardowymi porady ja korzystam sobie np. też z pomocy doradztwa prawnego, które może zaoferować Pla.partners Fajnie, że z ich pomocą mogą korzystać mniejsze firmy, ale też o razu i duże spółki, które na pewno częściej takich porad będą potrzebowały. Najważniejsze to znaleźć dla siebie odpowiednich specjalistów. Na szczęście jest wiele sprawdzonych firm.

    OdpowiedzUsuń