niedziela, 16 grudnia 2018

Odkryj kosmetyki w kolorze roku 2019 - Living Coral

Proszę Państwa, a kolorem roku 2019 według instytutu Pantone zostaje... Living Coral! Brawa i owacje na stojąco! 

Cóż to były za emocje, kiedy dowiedziałam się, że przez najbliższe 12 miesięcy wszechobecne towarzyszyć nam będzie piękny koralowy odcień. Chociaż rok 2018 mija w fioletowych barwach o których wspominałam w poście Fioletowe kosmetyki - Hit roku 2018 to ja już tupię nóżkami ze zniecierpliwienia, by doświadczyć tego boom na wszystko, co tylko pojawi się w kolorze koralowym! Jeśli chcecie dowiedzieć się jakie produkty możecie zakupić od ręki w kolorze w Living Coral, by być jak szanująca się trendsetterka, to gorąco zapraszam do czytania dalszej części postu!


1. Mleczko do ciała, Fancy Handy | 2. Lakier hybrydowy, Semilac | 3. Róż do policzków w kremie, Maybelline | 4. Koloryzujący balsam do ust w kredce, Nivea | 5. Delikatny peeling do twarzy "Morela i Mango", Organic Shop | 6. Róż do policzków, Revlon

Powyżej zbiór produktów w koralowym kolorze, czyli wszystko co najlepsze w jednym zestawieniu!

A teraz przyszedł czas na mały miks, czegoś co kosmetykami nie jest, jednak są to produktu które znajdziecie w każdej drogerii, nie tylko internetowej! Rzeczy które dla Was wybrałam, należą do takich, które sama chciałabym dostać, a są to: gumka do włosów typu sprężynka, świeczka od Yankee Candle o której skrycie marzę, brokat do stylizacji paznokci - idealny do Sylwestrowych stylizacji panzoocji  i futrzana kosmetyczka, przypominająca moją torebkę z dzieciństwa!
1. Gumki do włosów, Invisibobble | 2. Świeca zapachowa duża, Yankee Candle | 3. Brokat do stylizacji paznokci, Brokat Neon | 4. Kosmetyczka, W7

Ja osobiście jestem zachwycona kolorem roku 2019 i myślę, że jest wiele produktów, nie tylko kosmetycznych, po które sięgnę ze względu na Living Coral. Koniecznie dajcie znać, czy informacja o wyborze koloru 2019 przez instytut Pantone zmieniła wasze postrzeganie tego koloru. Śledzicie trendy, kierujecie się nimi przy wyborze kosmetyków czy dodatków, czy jest zupełnie na odwrót? Koniecznie wyraźcie swoją opinie na ten temat. Do następnego! 💋

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny ten kolor, choć nie jestem pewna czy do mnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przemawia do mnie ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo do mnie pasuje niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet nie miałam pojęcia, że coś takiego jest w ogóle wybierane :D Ten kolor akurat kompletnie nie jest mój, nie to co fiolet... więc najwyżej będę rok do tyłu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten kolor niezależnie od Pantone

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sweterek w tym kolorze, ale to nie mój odcień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolor :) zawsze byłam pewna, że to łososiowy :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba ten kolor :) choć nie każdemu on pasuje.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawienie :) mam bluzeczkę w tym kolorze, ale nie czuje się w niej dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, ale w sumie jeszcze nigdy nie miałam zawodu z koloru roku. Zawsze są piękne. Może pomadek koralowych nie będę nosić, ale paznokcie i róż na policzkach na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że ten kolorek super się prezentuje i bardzo mi się spodobał :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raczej nie przepadam za tym kolorem, mam nadzieję, że nie będę go wszędzie widzieć w 2019 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem lubię mieć coś "brzoskwiniowego" :)
    Przydatny post - ciekawe czy faktycznie bedzie na niego, az tak duzy szał :)
    Obserwuje, zapraszam do mnie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię ten kolor, ale jaka zadowolona będzie moja mama. :D Ona uwielbia koralowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor bardzo ładny, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor jednak w tym roku ciężko było znaleźć coś w tym kolorze może teraz się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeden z moich ulubionych kolorów w różnej sferze :) czekam na wiosnę z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę sprawdzić ten róż od Revlon, bo wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolor. Jest ładny, ale nie jest wyzywający tak jak np. krwista czerwień.

    OdpowiedzUsuń