piątek, 14 grudnia 2018

Najgorętszy trend w manicure: metaliczny połysk - Arctic Steel, Avon

Moda na metaliczny manicure trwa w najlepsze! Jeśli macie w sobie trochę odwagi i lubicie blask na paznokciach, to może być coś, co będzie świetnym dodatkiem codziennej stylizacji. Święta Bożego Narodzenia i Sylwester za pasem, więc taki manicure sprosta Waszym oczekiwaną i olśni na każdej domówce i sprawdzi się także na większe wyjścia. Ja już zrobiłam pierwszy i kolejny test na trwałość tego lakieru, a jeśli jesteście ciekawi jak sprawdził mi się podczas ostatnich dni, to zapraszam do dalszego czytania!


Z racji tego, że pazurki malowałam w nocy, a nie chciało  mi się czekać aż wyschną i nałożę kolejną, to zaaplikowałam tylko jedną warstwę lakieru. Myślę, że efekt przerósł najśmielsze oczekiwania. Brak prześwitów, a lakier utworzył piękną, równomierną metaliczną taflę! Zdecydowanie jest to jeden z tych lakierów, które szybko schną, a co najlepsze, rano nie zauważyłam by lakier w nocy się jakoś odkształcił, co zawsze miało miejsce, gdy malowałam paznokcie przed pójściem spać. 

Opakowanie szklane, o pojemności 10 ml. Wygodny pędzelek, duży i wyprofilowany.


Aplikacja jak zawsze należała do przyjemnych i bezproblemowych. Lakier z łatwością pokrywa całą płytkę paznokciową, a odpowiednio dobrane włosie w pędzelku umożliwia kontrolę ilości lakieru podczas aplikacji. Nie ma się do czego doczepić, naprawdę. 

Trwałość jaką zapewnia producent wynosi aż do 12 dni. I jeśli znacie się trochę na przygotowaniu paznokci przed nałożeniem lakieru w celu przedłużenia ich trwałości, to myślę, że jak najbardziej ten wynik jest osiągalny. Ja osobiście noszę lakier zwykle przez 5 - 7 dni, chyba że ładnie się trzyma na paznokciach, wtedy ten czas się nieznacznie przedłuża.


Wydajność jest zachwycająca. Zdecydowanie ten lakier posłuży wam przez bardzo długi czas! Porządna, duża butla wystarczy na wielokrotne pomalowanie pazurków u stóp i dłoni 💅

Cena: po przecenie 9,99 zł, a w regularnej ofercie 27,00zł / 10 ml

Jestem zachwycona tym, że metaliczny lakier w odcieniu wpadającym w niebieskie tony może prezentować się tak niebanalnie. Wyżej wspominałam, że położyłam jedną warstwę lakieru, ale jak wiadomo taka wersja zazwyczaj nie zdaje egzaminu na trwałość, a sam lakier na niektórych momentach odpryskuje. Przy pomalowaniu dwóch warstw, jest on nie do zdarcia przez kilka dni, a jego struktura mimo czynników zewnętrznych zostaje nienaruszona. Pamiętajcie zatem, by aplikować lakier zgodnie z zaleceniami producenta i po wcześniejszym przygotowaniu płytki paznokciowej.

20 komentarzy:

  1. Ładny kolor, choć nie dla mnie. Ja stawiam na żelowe paznokcie od niedawna i na to kładę hybrydy. Na mani świąteczno- sylwestrowe nie mam jeszcze pomysłu 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kolor spodoba się mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kolor! Jak z takiej promocji to naprawdę się opłaca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek zdecydowanie nie mój, ale blask na pazurach lubię ;) Już od długiego czasu używam hybryd i często wybieram jakieś mieniące pyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wreszcie coś innego niż wszechobecny mat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny połysk, podoba mi się jego kolorek no i ta trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wazne, ze jest trwaly ;) na imprezie zdecydowanie sie sprawdzi! pozdrawiam :) ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie że jest trwały:) kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 9 a 27 złotych to spora różnica w cenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten lakier, ale jeszcze nie użyłam. Ale ta seria jest całkiem fajna - mam tez inne kolory i to jedne z najdłużej trzymających się lakierów na moich paznokciach :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie zgodzę się ze stwierdzeniem, że moda na metaliczne paznokcie trwa w najlepsze i dobrze:) Cudnie, że jest w stanie wytrzymać aż 12 dni na paznokciach, a przyznaję, że wygląda naprawdę osobliwie, wyjątkowo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podoba mi się ten lakier! Fakt, że tak długo wytrzymuje zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień, idealny na Sylwestra ☺❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor, ale ja wybieram hybrydy, ze względu na trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie wolę kremowe wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń