piątek, 15 lutego 2019

Yodeyma - najładniejsze zapachy 2019 zamknięte w pudełku

Jakie perfumy kryje pudełko od Yodeyma? Czy warto zainwestować we flakoniki będące odpowiednikiem markowych perfum i czy sprostają moim oczekiwaniom? Ja zrobiłam dość obszerne zamówienie i bardzo chętnie podzielę się z Wami moją opinią na temat perfum zarówno damskich, jak i męskich, które poznałam już jakieś kilka lat temu za sprawą mojej mamy, która uwielbia odkrywać nowe zapachy niekoniecznie wydając na nie miliona monet 😊

Odkryj razem ze mną najnowsze zapachy 2019 od Yodeyma, będące odpowiednikami takich marek jak Chanel, Dior czy Gucci, bo kto wie, można znajdziesz wśród nich swój zapach 😏


Eleganckie pudełko od Yodeyma, i jego zawartość był wyczekiwaną przeze mnie paczką, którą otrzymałam dość dawno temu, ale dopiero ostatnio znalazłam chwilę, by coś więcej wypowiedzieć się o danych zapachach, które przetestowałam. Wąchania było przy tym wiele, więc szkoda, że internety nie przenoszą zapachów, bo na pewno mielibyście z tego tak samo dużo frajdy, co ja.

Yodeyma -  jak dostać darmowe próbki?

Wielkie zamówienie często wiąże się z możliwością otrzymania kilku próbek (które zwykle są nowościami) i tak też miało miejsce w moim przypadku. Nie wiązało się to z wcześniejszym poinformowaniem firmy o chęci przetestowania i sprawdzeniu nowych zapachów, po prostu wasze zamówienie musi przekraczać pewną kwotę, zwykle sporą kwotę, jednak ja składając zamówienie, by zaoszczędzić na przesyłce zbieram zamówienia od moich koleżanek i ciotek, wychodzi ekonomicznie! W paczce znalazłam 3 próbki zapachów damskich oraz 2 zapachy męskie, a każde o pojemności 1,2 ml. Wielkim bonusem podczas składania zamówienia okazała się też możliwość wybrania sobie darmowego dowolnego zapachu o pojemności 15 ml. Także bardzo się ucieszyłam z tej opcji, bo jest to zawsze przyjemne, gdy dostajemy coś za darmo, prawda 😊?

Kwiatowo - cytrusowy odpowiednik Chanel No 5 L'Eau


L'Eau Berlue od Yodeyma to odpowiednik Chanel "No 5 L'Eu". Jak znalazłam na stronie producenta "jest to niezwykle porywający zapach dla nowoczesnej kobiety". Wyczuwalne w tych perfumach są delikatne kwiatowe jak i cytrusowe nuty. Moim zdaniem jest to zapach dla świadomych kobiet, które lubią takie "dojrzałe" zapachy. Ja nie polubiłam się z nimi za bardzo, ale ile osób tyle upodobań zapachowych 😏

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: cytryna
Nuty serca: jagodlin wonny
Nuty podstawy: irys


Yodeyma - darmowe próbki 

Czyli coś co bardzo sobie cenię poznając nie tylko nowe zapachy, ale także produkty jakie oferuje dany producent. W mojej paczce zostały dołączone aż 3 próbki perfum o pojemności 1,2 ml i są to jedne z nowszych zapachów, jakie oferuje nam Yodeyma.


"Mia" od Yodeyma to odpowiednik Dior "Addict" tworzy kwiatowo - orientalnego zapach dedykowany dla zmysłowych i powabnych kobiet, a przynajmniej tak sugeruje producent. Jak już parę razy podczas poprzednich recenzji wspominałam, bardzo lubię perfumy, w których w składzie znajduje się wanilia, jednak w tym przypadku magia wanilii nie zadziałała ani trochę. Zapach totalnie nie przypadł mi do gustu, męczył przy dłuższym noszeniu i odnoszę wrażenie, że na dłuższą metę się nie polubimy.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: czarna Malina
Nuty serca: jaśmin wielkolistny
Nuty bazy: wanilia

"Rinascere" od Yodeyma jest odpowiednikiem Chanel "Gabrielle" stworzone z myślą o stylowej i nowoczesnej kobiecie. Ten zapach jest kwiatowy i bardzo słoneczny, idealny nie tylko do noszenia na co dzień, ale także od święta. Świeża nuta zapachowa, intrygująca i zmysłowa, którą zauważyłam dopiero przy drugim i kolejnym użyciu.

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: grejpfrut
Nuty serca: jagodlin wonny
Nuty podstawy: białe piżmo

"Joy" który widnieje na zdjęciu, znajdziecie już pod nową nazwą (gdyż Joy to błąd w druku - taką informację uzyskałam od firmy Yodeyma)  - "Yode" od Yodeyma będący odpowiednikiem zapachu Gucci "Bloom". Idealny dla żywiołowych a zarazem romantycznych kobiet kobiet lubiących szyprowo - kwiatowe połączenia. Zapach idealny do noszenia w ciągu dnia.

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: pomarańcza 
Nuty serca: tuberoza 
Nuty bazy: sandał

Na stronie producenta dostępne są flakoniki o pojemności 15 ml oraz 100 ml.


Wiecie, takie próbki to zawsze świetna sprawa, co prawda jedna z tych testowanych próbek ostatecznie nie przypadła mi jakoś bardzo do gustu, ale "Yode" od Yodeyma przeniosło mnie myślami do przepięknego ogrodu kwitnącego i z zapachów najnowszych zapachów od Yodeyma jest moim faworytem!

Yodeyma - który zapach dla kobiet jest najładniejszy?

Wszystkie z powyższych zapachów mają w sobie coś wyjątkowego i każdy z nich jest unikatową mieszanką zamkniętą w szklanym flakoniku która mogłaby się spodobać zapewne niejednej z Was, jednak moje serduszko skradł "For You" od Yodeyma, które również pochodzi z ostatniego zamówienia. Ta kwiatowo - owocowa, optymistyczna i słodka kompozycja to idealne połączenie, która współgra z moją osobowością! Grejpfrut, jaśmin oraz bursztyn przepiękni się przeplata, tworząc zmysłową kompozycję zapachową idealną dla współczesnych romantyczek. To prawdziwy słodziak w tym zestawieniu! Perfumy są odpowiednikiem Chanel "Chance Tendre".

  
Zapachy męskie 

Drogie panie, czasem warto zadbać o waszego samca! I tutaj zaskoczę Was, tak samo jak ja zaskoczyłam samą siebie! "Complicidad" oraz "Wow Scent!" od Yodeyma to perfumy, które bez obciachu możecie podarować na urodziny, Walentynki, dzień chłopaka, ojca, dziadka. Myślę, że to dość uniwersalne męskie zapachy, które w dodatku są nowościami z szafy perfum Yodeyma. Testowane na chłopach, także polecam!


"Complicidad" od Yodeyma jest odpowiednikiem "Pure Xs" od Paco Rabanne. To paprociowo - korzenne połączenie pikantnej nuty imbiru z korzennym aromatem cynamonu i mirry. Co ciekawe producent uważa, że to perfumy nieposkromionego i uwodzicielskiego mężczyzny. Zapach jest prowokujący i nie można przejść wobec niego obojętnie. Przyjemny, warty polecenia dla pewnych siebie mężczyzn, do noszenia na co dzień, jak również na specjalne okazje.

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: imbir
Nuty serca: cynamon
Nuty podstawy: mirra

"Wow Scent!" od Yodeyma to uwodzicielskie paprociowo - korzenne perfumy dla mężczyzn pełne aromatycznych nut nadające im prawdziwie męskiego charakteru. Producent dedykuje je żywiołowym i radosnym mężczyznom. I ja się dziwiłam dlaczego tak bardzo skradł moje serce, ale gdy zobaczyłam występujące w nim nuty zapachowe to wszystko okazało się jasne! Wanilia! Ona zawsze robi robotę w perfumach, zapewniam Was 😁 "Wow Scent!" to dużo tańsza wersja markowych perfum "Stronger With You" od Emporio Armani. Zapach będący odpowiednikiem jest magnetyczny i idealnie sprawdzi się u osób pozytywnych, żywiołowych oraz młodych duchem.

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: mięta
Nuty serca: szałwia
Nuty podstawy: wanilia

Na stronie producenta dostępne są flakoniki o pojemności 15 ml oraz 100 ml.


Yodeyma - który zapach dla meżczyzn jest najładniejszy?

Podsumowując męskie zapachy od Yodeyma to moim faworytem w tym zestawieniu zostaje "Wow Scent!" gdyż urzeka mnie swoim młodzieńczym powiewem. Natomiast "Complicidad" dedykowałabym dojrzalszym mężczyzną.

Yodeyma - zapachy 2019

Zapachy Yodeyma 2019 dla kobiet: "Yode", "Mia", "Rinascere" czyli są to te zapachy, które dostałam w formie 1,2 ml mini próbek.

Zapachy Yodeyma 2019 dla mężczyzn: "Complicidad", "Wow Scent!" czyli są to zapachy, które dostałam w formie próbek. 

Słowem podsumowania perfumy jakie znajdziemy w ofercie Yodeyma jest naprawdę wiele i każdy znajdzie coś dla siebie. Można ja kupić w przystępnej cenie i są to jedyne z odpowiedników drogeryjnych jakie poznałam, które są tak trwałe i intensywne. Zapachy nie są płytkie, mają jakaś głębie i nawet jeśli osobiście czułabym się źle w danym połączeniu, to obiektywnie oceniając są one intrygujące i niepowtarzalne. Flakony wykonane z ciężkiego i masywnego szkła, jednak minusem jest, że mają one taki sam wygląd. Osobiście jestem zadowolona, dzięki przysłanym próbką poznałam parę nowości i kto wie, może znowu się na coś skuszę 😏

Koniecznie dajcie znać czy znacie firmę Yodeyma i czy macie od nich jakieś perfumy. Do następnego 💋

59 komentarzy:

  1. Wiem, że miałam kiedyś jeden zapach tej marki, ale mi nie pasował. Powędrował do mojej koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak swojego czasu była wielka akcja marketingowa tej firmy i można było zamówić darmowe próbki o dość sporej pojemności.
    Ja akurat wtedy trafiłam na zapach, który mi podpasował więc w gruncie rzeczy byłam zadowolona z produktu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę chyba kojarzę, ale nie miałam jeszcze żadnego zapachu. Jak na razie jestem zwolennikiem kupowania zapachów stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o perfumy to kojarzę je bardzo słabo. Ja ma tylko jedne perfumy i chyba nigdy ich nie skończę. Źle reaguje na zapachy i od razu zaczynam źle się czuć :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm coś mi się wydaje, ze to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj top też coś i dla mnie! Kojarzę markę i miałam od nich kilka zapachów są super

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz w ogóle słyszę o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę, ale chętnie pogrzebię co też tam ciekawego mają :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam kiedyś odpowiednik Aliena Muglera i pachniały bardzo przyjemnie i były niesamowicie trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że marka tworzy odpowiedniki, a nie swoje własne kompozycje zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam że wyglądają naprawdę ekskluzywnie! ;) ja jednak wolę oryginalne perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam te zapachy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na słowa ,,delikatne kwiatowe" i ,,cytrusowe nuty" aż mi zaparło dech w piersi. Cudownie to brzmi, a pewnie jeszcze lepiej pachnie ;) Chociaż ja przeważnie nie zamawiam perfum przez internet. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się zachęcająco, nawet próbki wyglądają elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym poznała takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe propozycje, również męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja juz od dłuzszego czasu głównie korzystam z odpowiedników. Zazwyczaj przez perfumerie edp24 pl bo tamte jakos mi najbardzej do gustu trafiły. Odpowiedniki ogólnie wychodzą dużo taniej.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam odpowiednik the one dolce gabbana i mam również oryginalny flakon, szybko przestałam czuć odpowiednik jednak otoczenie je wyczuwa....faktycznie łudząco podobne, jeżeli kogoś nie stać czy też nie ma ochoty wydawać większej sumy na upragniony zapach może z powodzeniem kupić zamiennik.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zuzywam już trzecią butelkę aroma odpowiednik euphoria Calvin Klain. Wcześniej kupowałam oryginał ale stwierdziłam, że niczym się nie różni od yodeyma. Zapach zostaje na ubraniach i jest wyczuwalny przez kilka dni. Piękny zapach. Dzisiaj dostałam trzy nowości. Joy czyli yode zapachem przypomina mi dune Diora i na pewno będzie to kolejny zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy znalazłby się odpowiednik Yves Saint Laurent Black Opium? Uwielbiam ten zapach odkąd zobaczyłam go na toaletce u mojej znajomej. Wcześniej nawet nie wiedziałam o jego istnieniu. Kosztuje sporo, ale warto dla tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę poznać ze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 600383029 super ceny. Porady

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam i testuje. Narazie w czołówce jest zapach fruit, transfarencja i celebrity women. Ogólnie o tej marce mogę powiedzieć, że są trwałe i pachną ekskluzywnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe propozycje. Przyznam, że pierwszy raz widzę te perfumy, ale wyglądają całkiem ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tą markę moje ulubione to IRYS używam zimą i jesienią a wiosna i lato lżejsze VERY SPECIAl:)

    OdpowiedzUsuń
  26. W internecie można znaleźć również tańsze zamienniki znanych perfum. To świetna sprawa szczególnie dla osób, które nie lubią wydawać mnóstwa pieniędzy na zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli odpowiednik to tylko Yodeyma. Testowałam kiedyś Dior Adict z Mia od Yodeymy. Wszystkie trzy nuty identyczne, powiem więcej - Mia utrzymała się dłużej niż Adict. Jedyny zapach którego żadna firma podrobić nie potrafi to Angel Muglera. Każdy inny zapach z Yodeymy polecam

    OdpowiedzUsuń