piątek, 24 maja 2019

Czy warto robić zakupy w drogerii internetowej Darmarsklep?

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną postem dotyczącym zakupów w drogerii online. Tak się akurat złożyło, że przez zupełny przypadek zabłądziłam w internecie w poszukiwaniu jak najtańszych pędzi z najnowszej kolekcji od marki Donegal i trafiłam na nieznaną mi wcześniej drogerię Darmarsklep. 

Zwykle podchodzę dość nieufanie do drogerii, z których wcześniej nic nie zmawiałam, wiec szybko sprawdziłam opinie i uznałam, że bez obaw mogę zamawiać. Wiecie, czasem tak jest, że ma się jeden konkretny powód zamówienia, a później przegląda się strony, wrzuca do koszyka różności, aż uzbiera się całkiem pokaźna suma 😂 i tak było również tym razem, w dodatku moja mama również podrzuciła mi swoją listę no i zamówiłyśmy!

A o tym, co znajduje się w mojej paczce i czy jestem zadowolona z zakupów w drogerii internetowej Darmarsklep dowiecie się z dalszej części postu. Zapraszam 😊


Zacznę może od tego, że drogeria Darmarsklep istnieje na rynku już od 2008 roku, a ja mam przyjemność poznawać ją wiele lat później... czas nadrobić te zaległości, co? W mojej paczce znalazły się naprawdę fajne różności takie jak produkty do włosów, perfumy, akcesoria do makijażu, a nawet do pielęgnacji twarzy! Jest tego naprawdę sporo, więc będzie co Wam pokazywać, testować i recenzować. Ale już bez zbędnego gadania przechodzę do konkretów! 😎

Wygląd strony jest przyjazny i bardzo czytelny. U samej góry znajdziemy podział na kategorie główne oraz podkategorie. Każdy produkt jest dokładnie opisany oraz posiada zdjęcia, które można sobie powiększyć, a dodatkowo nowości, promocyjne produkty bądź bestsellery są oznaczone specjalnymi znaczkami, dzięki czemu łatwiej wyłapać je, gdy przeglądamy produkty w pośpiechu. Znajdziemy także zakładkę "promocje" oraz "producenci", co na pewno jest świetną opcją.

Oferta sklepu skierowana jest głównie dla kobiet, w której nie brak profesjonalnych kosmetyków do makijażu, lakierów i akcesorii do paznokci, kosmetyków do pielęgnacji, akcesorii i przyborów kosmetycznych czy perfum i wód toaletowych, ale znajdziecie także produkty dla dzieci, a także dla mężczyzn.  Cieszę się, że znalazłam tam również marki, które rzadziej pojawiają się w innych sklepach jak np. firma Ovoc, będąca mocą owoców do pielęgnacji każdego typu włosów.


Ceny są zróżnicowane. Niektóre artykuły są zdecydowanie tańsze niż w drogeriach konkurencyjnych i to, mimo że nie są na promocji, ale są i takie, które są droższe bądź porównywalne cenowo. I to już zależny od tego, co Was interesuje i co zamierzacie kupić, w moim przypadku były to pędzle, które kupiłam po najtańszych kosztach właśnie w drogerii Darmarsklep i, mimo że ostatecznie nie zdecydowałam się na skompletowanie całego zestawu, to właśnie tak można naprawdę sporo zaoszczędzić. Jednym z takich cenowych zaskoczeń było odkrycie, że pomadki Revlon w ich ofercie kosztują 3-4 zł, gdzie w konkurencyjnych sklepach najniższa cena to nawet 43 zł!

Promocje to coś, czemu zdarza mi się ulegać. Sklep przygotował specjalną zakładkę do tego przeznaczoną, ale zdarzają się także sezonowe obniżki cen na wybrane produkty, które można zakupić 20% taniej, bądź trafiają się okazje, gdy po zakupie za określoną kwotę produktów danej marki dostajemy jakiś produkt gratis. Ja również skusiłam się na tego typu okazję, gdzie podczas zakupów produktów z Bielendy za minimalną kwotę 35 złoty można było wybrać sobie krem, jaki chcemy otrzymać za 1 grosz. Do wyboru była wersja kremu przeciwzmarszczkowego na dzień bądź na noc dla kobiet 50+ lat, więc moja mama bardzo ucieszyła się z tej opcji! Jest to też świetny upominek na Dzień Matki. 

Program lojalnościowy nie występuje. Nie można za zakupione produkty otrzymywać punktów, które wymienia się na nagrody.

Kontakt ze sklepem jest bezproblemowy nawet na Instagramie, co mnie bardzo cieszy.

Opakowanie jest bardzo solidnie. Mamy folię (która może chronić paczkę przed deszczem), mamy karton, a każdy produkt bezpiecznie zapakowany jest w folie bąbelkową, folię spożywczą czy nawet tekturę, a do paczki dodatkowo zostały wrzucone dmuchane wypełniacze do paczek. Także nie ma się o co martwić, że coś przyjedzie do nas uszkodzone w transporcie. Trochę z tym schodzi, zanim się wszystko odpakuje 😁


Dostawa, jaką wybierzecie jest zależna od tego jaką preferujecie i ile chcecie na nią wydać. Ja zwykle wybieram kuriera, takiego, jakiego umożliwia dany sklep internetowy. Drogeria Darmarsklep oferuje również opcje darmowej dostawy (Inpost paczkomat, przesyłka pocztowa odbiór w punkcie, kurier GSL - nie dotyczy dostawy za pobraniem, kurier Inspot, paczka pocztowa Pocztex) i zaczyna się ona od 150 zł, więc bardzo, bardzo korzystnie!

Ile czekałam na dostawę?  Zamówienie złożyłam tydzień temu w niedzielę przed północą, a paczkę odebrałam przed południem we wtorek. Po wejściu na stronie wyświetla nam się informacja, że zamówienia złożone do godziny 12.00 wysyłane są w tym samym dniu - dotyczy to zamówień pobraniowych i z zaksięgowaną wpłatą od poniedziałku do piątku.

Moje zamówienie:
 Włosy 

Jak na zupełnie świeżynkę w kwestii pielęgnacji włosów wybrałam parę fajniści.

- Szampon do włosów farbowanych Color, Kallos
- Szampon do włosów farbowanych Rabarbar, Ovoc
- Maska drożdżowa na porost włosów, Bania Agafii
- Suchy szampon do włosów Tropical, Batiste
- Turban do włosów z mikrofibry


Makijaż - kosmetyki, akcesoria


Gąbeczek do makijażu nigdy dość! I pomadek! 💗

- Korektor kryjący do twarzy nr 1 Liquid Camouflage, Lovley
- Paletka trzech cieni do powiek nr 08 Ocean Obsession, Bourjuis
- Paletka trzech cieni do powiek nr 05 Good Nude, Bourjuis
- Pomadka do ust 05 Water Shine, Revers
- Koloryzujący balsam do ust nr 015 Cherish, Just Bitten Kissable Balm Stain, Revlon

- Stojak na gąbkę do makijażu, Donegal 
- Komplet gąbek do makijażu, Sleek Shine
- Pędzel do blendowania cieni Pink Ink, Donegal 
- Pędzel do blendowania cieni Pink Ink, Donegal 
- Pędzel do blendowania Pink Ink, Donegal 
- Pędzel do aplikacji rozświetlacza Rose Vibes, Donegal
- Myjka do mycia i czyszczenia pędzli Jajko Brush Egg


Twarz 

Pielęgnacja twarzy? Pewnie, że tak! Dwie rzeczy dla mnie, dwie dla mamy.

- Maska metaliczna cera sucha i wrażliwa Blue Detox, Bielenda
- Serum przeciwzmarszczkowe olej z czarnuszki + czystek Botanic Formula, Bielenda
- Kojący płyn micelarny 3w1, Bielenda
* Regenerujący krem - koncentrat przeciwzmarszczkowy na noc 50+ Skuteczny Lifting, Bielenda


Różności 

I to kolejne dobroci jakie wybrała moja mama 😏

- Olejek eteryczny lawendowy, Aromatika
- Łyżeczka do oczyszczania twarzy, Donegal
- Cążki do obcinania skórek


 Zapachy

W drogerii znajdziecie nie tylko perfumy z Avon, ale także całą bogatą ofertę różnych innych kosmetyków tego producenta (które bardzo często recenzuje tutaj na blogu) w korzystnych cenach. A jeśli jesteście ciekawi czy przypadły mi do gustu woda perfumowana "Dreams" od Avon za którą bardzo dziękuję drogerii Darmarsklep, to wyczekujcie recenzji, bo na pewno się pojawi 💟


Miałyście któreś z tych zapachów? Dla mnie to są totalne nowości, więc jestem ciekawa czy przypadną mi do gustu.

- Dezodorant perfumowany dla kobiet, Nike
- Antyperspirant w sprayu Floral Dream, Adidas


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z zakupów w drogerii Darmarsklep, szybką i bezproblemową realizacją zamówienia. Korzystne ceny, niski próg darmowej dostawy, rozwijająca się oferta sklepu oraz promocje i sezonowe okazje cenowa zachęcają do regularnego zaglądania na stronę sklepu, może akurat coś wpadnie w oko i do koszyka😏

PS. Część produktów już jest w trakcie testowania, więc jeśli tylko będę mogła powiedzieć coś o nich więcej, to na pewno zrelacjonuje wam na blogu bądź moim Instagramie @teczowaosmiornica na którego serdecznie Was zapraszam. Do następnego 💋

43 komentarze:

  1. Pędzelki Donegal są śliczne 💓💓

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że wcześniej nie spotkałam się z tą drogerią, ale chętnie tam zajrzę :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej drogerii. Ja jak dotąd zamawiałam na kosmetykizameryki i na cocolita i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kosmetykizameryki jeszcze nic nie zamawiałam, za to na cocolita owszem :) Nawet udało mi się zrobić post z cyklu "Czy warto robić zakupy drogerii internetowej w Cocolita" :)

      Usuń
  4. Ależ zazdroszczę Ci tej paczuszki! Tyle fajnych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same dobroci w tym pudełku. Lubię drogerie internetowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze znać namiary na sprawdzone sklepy internetowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej drogerii, ale skoro polecasz ją jako sprawdzony sklep to może warto zaryzykowac pierwsze zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie tam dzisiaj zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam wcześniej o tej drogerii, zazwyczaj robię zakupy stacjonarnie w znanych drogeriach.. Myślę, że można to zmienić :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojezu ja bez brushegga nie wyobrażam sobie teraz życia ;D a tej drogerii nie słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzelki z Donegal mam i uwielbiam :) służą mi już bardzoo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że każda z nas ma dobre, sprawdzone lub polecone przez kogoś sklepy do których chętnie wraca po kolejne udane zakupy. Jak już się takie zrobi to dobrze jeśli na stronie kuriera można mieć możliwość sprawdzenia paczki. Tak jest na przykład w Sendit https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ , co dla klientów jest przydatną opcją.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że obecnie warto korzystać z tego typu sklepów internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaliczam się do osób, które ostatnimi czasy więcej kupują online niż stacjonarnie. Czy warto więc kupować w tego typu miejscach? Moim zdaniem tak. Sama, kosmetyki kupuję najczęściej tutaj: https://forever-kosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy w sklepach internetowych uświadamiają nas o tym, jak bardzo ważna jest obsługa klienta nawet w takim sklepie internetowym. Wpływa na to wszystko: czytelność oferty, kontakt z personelem, zapakowanie przesyłki oraz szybkość jej otrzymania. Jeśli nie jesteście w stanie samodzielnie się wszystkim zająć to polecam Wam zerknąć sobie na stronę https://packfully.pl/ , z tego względu, że znajdziecie na niej usługi, które pozwolą Wam w tym, aby ułatwić prowadzenie własnego biznesu. Nie ma w tym nic trudnego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro już jesteśmy w temacie prowadzenia własnego biznesu, to myślę, że trzeba podkreślić, jak bardzo ważna jest sprawa prowadzenia biznesu. Niestety nie ze wszystkimi kwestiami można sobie poradzić, dlatego są doradcy, więc zerknijcie sobie na stronę Pla.partners . Znajdziecie tutaj miejsce, w którym każda firma może znaleźć pomoc. Pomoc polega na rozwiązaniu kwestii prawnych, w przypadku różnych umów, rozwiązywania sporów, współprac, zabezpieczenia majątku i wiele, wiele innych. Trzeba szukać i sprawdzać profesjonalistów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupy online są oczywiście fajne, ale pojawia się pytanie, jak skonfigurować system. Jeśli mówimy o fulfillment, to tylko Antwerk, tutaj jest ich strona https://antwerk.pl/fulfillment świadczą usługi fulfillment na terenie całej Polski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Poprawiony link na usługi fulfillment https://antwerk.pl/fulfillment

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli w danym sklepie ceny są atrakcyjne to jak najbardziej zakupy warto tam robić. Ale liczy się też to w jakim stanie paczki do Ciebie docierają, czy są odpowiednio zapakowane i zabezpieczone do transportu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale kosmetyków! :) Jakbym widział zakupy mojej dziewczyny.
    cążki do skórek ze stali chirurgicznej

    OdpowiedzUsuń