wtorek, 28 maja 2019

Za co pokochałam szyprowo - kwiatowe perfumy "Love City" od La Rive?

Po raz kolejny przychodzę do Was z recenzją wody toaletowej tym razem od La Rive o nazwie "Love City", którą mam już jakiś czas na półce. Jak się okazało jest ona odpowiednikiem Q.DKNY "My NY" i jeszcze nie miałam szansy porównać zapachu odpowiednika z oryginałem, za to porównywałam sobie skład ich nut zapachowych w internecie i muszę przyznać, że są niemal identyczne.

Ciekawi za co tak bardzo polubiłam "Love City" od La Rive? To zapraszam do czytania dalszej części postu.🌸


"Love City" od La Rive to zapach o  szyprowo - kwiatowo nucie, który jest idealny do noszenia na co dzień. Ich oryginalna wersja czyli DKNY "My NY"wydana została w 2014 roku i obecnie można ją zakupić w cenie około 330 zł za 90 ml.

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: malina, różowy pieprz i galbanum 
Nuty serca: egipski jaśmin, frezja i korzeń irysa 
Nuty podstawy: paczula, absolut z wanilii, piżmo i ambra 

Zapach jest bardzo przyjemny, świeży, subtelny, odrobinę słodkie i według mnie przywołuje same przyjemne odczucia. Kojarzy mi się z zapachem późnej wiosny, a nawet lata, z beztroską. Nie jest w żadnym stopniu nachalny. Ja określiłabym go jako niesamowicie dziewczęcy.  

Opakowanie wody perfumowanej, to standardowo kartonik (który już dawno wyrzuciłam, więc niestety nie pokażę Wam w dzisiejszym poście) w którym zapakowany jest szklany flakon z nadrukowaną nazwą i nazwą marki. Atomizer działa bez zarzutów. Kształt opakowania bardzo mi się podoba, no i idealnie trzyma go się w dłoni, również wygląda niczego sobie by wyeksponować go na półeczce z perfumami. Jeśli chodzi o porównanie odpowiednika z oryginałem - wygląd flakonika czy nawet szatę graficzną kartonowego opakowania - to są one do siebie zbliżone, ale nie na tyle, by się pomylić i ich nie odróżnić.


Trwałość zapachu jest stosunkowo niska - utrzymuje dość krótko, szybko staje się coraz mniej wyczuwalny. Nie jest on również zbyt intensywny, nad czym trochę ubolewam.

Pojemność: 90 ml

Cena: około 15 zł

Dostępność: spotkałam głównie w sklepach stacjonarnych oraz małych osiedlowych drogeriach. W internecie te perfumy znajdziecie w Maxdrogeria i są tam w całkiem korzystnej cenie.

Podsumowując, "Love City" od La Rive to zapach, który od pierwszego psiknięcia przypadł mi do gustu, ale zdaje sobie sprawę, że nie każda kobieta zrozumie mój zachwyt. Ja gustuję w słodkich, ale nie duszących woniach - takie zapachy preferuję od kiedy tylko pamiętam 😀, więc jeśli macie podobny gust, to jest szansa, że pokochanie go tak samo jak ja!

Myślę, że jeśli miałabym możliwość, to zdecydowałabym się na zakup oryginalnych perfum DKNY "My NY" , ale na ten moment recenzowany odpowiednik jest dla mnie satysfakcjonujący.

20 komentarzy:

  1. Szkoda, że trwałość zapachu jest dość niska. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Flakon jest przepiękny, ale wolę jednak zainwestować w porządne perfumy, które się długo utrzymują na skórze. :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmią ciekawie, a perfumy La Rive bardzo lubię, a szczególnie Donnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam inne, swoje ulubione, ale i tak z zaciekawieniem poczytałam Twoje informacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię słodkie zapachy, ale nie mdlące więc może by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy na mojej półce pojawiły się zapachy tej firmy. Lubię po nie sięgać chociaż trwałość nie jest powalająca. Tego konkretnego zapachu nie znam i nie wiem czy do końca przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu ale patrząc na opis to myślę, ze mógłby mi sie spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie trfałość jest ważna, więc raczej się nie zdecyduję na te perfumy, ale zapachu jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach wydaje się ładny i z ciekawością go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że zapach się nie utrzymuje zbyt długo, bo ja akurat przede wszystkim na to zwracam uwagę przy zakupie perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej lubię właśnie naturalne zapachy, trochę wzmocnione ale jak najbardziej naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe nuty zapachowe. Myślę, że mogłyby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach już znam z drogerii, jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ciekawości zainwestowałabym w ten kosmetyk :) Myślę, że zapach by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię trwałe perfumy, ale jeśli zapach bardzo mi się podoba to również używam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż dziwne, ale nigdy nie miałam zapachu la rive. Będę musiała go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo za taki ciekawy artykuł, teraz napewno będę wiedziała co kupić. W dniach miałam urodziny i dostałam w prezent kartę podarunkową do sklepu z perfumami giftmall.pl, teraz właśnie szukałam opinię w Internecie na lepszy perfum) Wielkie dzięki. )

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawanie prezentów jest zawsze takie miłe, ale jakże trudno je wybrać... Do tego trzeba dużo biegać i łamać sobie głowę. W końcu to prezent, który mówi o naszym stosunku do człowieka, o tym, jak dobrze go znamy i ile dla nas znaczy. I nawet wysoki koszt prezentu nie zawsze gwarantuje, że zostanie doceniony.
    Szczególnie cenne i przyjemne są prezenty, które przywołują ciepłe wspomnienia. Powinny przypominać o jakimś przyjemnym wydarzeniu lub okresie życia.

    Taki prezent otrzymują bardzo bliscy ludzie, z którymi łączy cię wspólna historia. Może to być „miś tak ukochany przez nią w dzieciństwie”, o którym jakoś przypadkowo Ci opowiedziała, albo coś przypominającego miejsce, w którym się poznałeś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezenty dla dziewczynek nie powinny ograniczać się do perfum, kosmetyków i biżuterii. Teraz dziewczyny mają wiele innych zainteresowań, które również należy wziąć pod uwagę.
    Gry na konsole to moje hobby. I cieszyłem się, że otrzymałem playstation jako prezent urodzinowy. Jest tyle emocji!
    Na PlayStation jest wiele ekscytujących gier. I tu mogę doładowania playstation https://balticgame.codes/pl/psn/psn-poland aby gry były jeszcze bardziej zróżnicowane

    OdpowiedzUsuń