czwartek, 21 lutego 2019

Czy warto robić zakupy w drogerii internetowej Estrella?

Ileż ja się naczekałam na tą paczkę od drogerii Estrella, to pojęcia nie macie! Czekałam, odświeżałam tego e - maila i nic. Ale jak już dostałam informację, że paczka została wysłana, no to tylko wyglądałam przez okno, czekając, aż mi ją dostarczą. Paczka okazała się wielka, potężna, ale co tam! Przytachałam ją do domu o własnych siłach.
 
Jeśli jeszcze nie znacie chemiczno - kosmetycznej drogeriaestrella.pl to bardzo chętnie Wam przybliżę, co mnie w niej urzekło i dlaczego mój karton jest tak ogromny, więc zapraszam do dalszego czytania!
 

Drogeria Estrella jest mi już znana z jednorazowego zamówienia, które miało miejsce w wakacje i muszę przyznać, że byłam wtedy bardzo zadowolona, zamawiając w niej najtańsze podpaski, jakie wtedy znalazłam w internecie! I to był hit! Minęło parę miesięcy, a ja ponownie wróciłam, by zrobić zakupy w miejscu, które wtedy polubiłam. Jest to przed wszystkim drogeria chemiczno - kosmetyczna, więc może nie znajdziecie tam najnowszych paletek od Makeup Revolution, ale jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji, to nie zdziwcie się, jak wiele produktów będzie tańszych niż u konkurencji 😏

Wygląd strony jest nienaganny, przejrzysty, podzielony na kategorie główne, oraz podkategorie. Wszystko jest bardzo czytelne - zarówno opisy produktów jak i jakość zdjęć. Od razu rzuca nam się w oczy opcja lupki, co bardzo lubię, gdy nie wiem lub nie chce mi się czegoś szukać. Naprawdę nie ma się do czego przyczepić. 

Oferta sklepu skierowana jest głownie dla kobiet, dzieci i w mniejszym stopniu dla mężczyzn. Nie brakuje tam produktów do pielęgnacji, makijażu, perfum, akcesorii czy produktów dla domu czy zdrowia. Znajdziemy również zakładkę z upominkami, co uważam za świetną opcję! Zauważyłam także, że produkty, które dodawane są na stronę sklepu aktualizowane są bardzo często, nawet w niedzielę, co sprawia, że często wracam na tą stronę i zerkam na nowości. Niestety, nie ma co liczyć na jakieś najnowsze palety cieni (wszystko wprowadzane jest stopniowo), ale jeśli szukacie bomblującej maseczki (to właśnie tam dorwiecie ją najtaniej) czy chociażby produkty Bielenda Professional - nie tylko maseczki,  maseczkę silikonowa do alg czy opaskę frotte (którą znajdziecie w tym poście : Profesjonalny demakijaż? -  Micellar Liquid Cleanser, Bielendy Professional), to zapewne ta strona okaże się pomocna.

Ceny są zróżnicowane, jednak i tak uważam, że jest to drogeria ze świetnymi cenami i wypada bardzo dobrze na tle konkurencji. Wiadomo, że to też nie jest tak, że nagle wszystkie ceny będą mieli niższe niż wszędzie indziej, ale jeśli śledzicie mniej więcej ceny, to da się zauważyć

Promocje to jedna z rzeczy, którą sobie cenię i wyczekuję, aż się pojawi. Na stronie została stworzona nawet specjalna zakładka "promocje", która jest aktualizowana, więc zawsze można sobie przejrzeć ją w wolnej chwili, a jest z czego wybierać, bo jest tego ponad 30 stron. 


Program lojalnościowy nie występuje. Nie można za zakupione produkty otrzymywać punktów, które wymienia się na nagrody.

Kontakt ze sklepem jest bezproblemowy, a zawartość zamówienia zostaje dostarczone bezpiecznie zapakowane w folie bąbelkową, także nie ma się o co martwić, że coś przyjedzie do nas uszkodzone w transporcie.

Dostawa, jaką wybierzecie jest zależna od tego jaką preferujecie (kurier, paczkomat, Poczta Polska Kurier48 czy odbiór osobisty) i ile chcecie na nią wydać. Ja zwykle wybieram kuriera, takiego jakiego umożliwia dany sklep internetowy. Drogeria Estrella oferuje również opcje darmowej dostawy (nawet kurierem) i zaczyna się ona od 200 zł, niezależnie czy wybierzecie zapłatę on-line, przelew tradycyjny na konto bankowe czy za pobraniem. 

Ile czekałam na dostawę? Zacznę od tego, że produktów do koszyka wrzuciłam bardzo, bardzo dużo i to jeszcze w takim przedwalentynkowym tygodniem, więc nawet jestem skłonna zrozumieć to opóźnienie. Informację o przyjęciu do realizacji otrzymałam następnego dnia czyli w środę 6 lutego, a paczkę odebrałam w kolejną środę 15 lutego.


Moje zamówienie:

- Grzebień do włosów, Donegal
- Szampon Łopian do włosów tłustych u nasady i suchych na końcach, Herbal Care 
- Krem BB łagodzący na dzień SPF 15 jasny, Vianek  
- Maska + peeling detoksykująca - oczyszczająca Black Suger Detox, Bielenda 
- Expert Czystej skóry płyn micelarny 3w1, Bielenda 
- bardzo duża ilość podpasek: Always, Bella, Naturella 

* darmowe próbki:
- Zaawansowany krem korygujący niedoskonałości Acid Fusion 3.0, Bielenda Professional
- Regenerujący krem do twarzy z ekstraktem ze śluzu ślimaka SPF 15, Bielenda Professional

Próbki są czymś co bardzo sobie cenię, pozwala mi odkryć nowy produkt namacalnie, przetestować, powąchać. Chociaż zdradzę Wam, że w poprzednim zamówieniu w formie produktu do testowania dostałam pełnowartościowy produkt jakim był płyn micelarny Moc minerałów od Perfecta i trochę żałuje, że tym nie było podobnie, ale mówi się trudno. 

Jeśli chodzi o moje zadowolenie z Drogerii Estrella, to muszę przyznać, że na pewno będzie jeszcze więcej okazji, by tam coś zamówić, gdyż zachęcające jest to jak często wprowadzane są na stronę nowości. Są promocje, dostajemy darmowe próbki, wysyłka jest zupełnie za darmo od 200 zł więc nawet możemy takie zamówienie skompletować razem z koleżanką, by żadna nie płaciła za przesyłkę. Ja bardzo lubię tą drogerię i jeśli również z niej korzystałyście, to koniecznie dajcie znać co chętnie właśnie w niej kupujecie. Do następnego 💋

36 komentarzy:

  1. Ale zamówienie duże :) nie znam tej drogerii. Chętnie tam popatrzę w wolnej chwili :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współpracowałam kiedyś z tą drogerią. Asortyment ma bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osz cholera, ile podpasek:D Drogerii nie znałam, ale zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie robiłam zakupów w tej drogerii, ale myślę, że zerknę na jej asortyment i zobaczę co maja ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie duze zamowienie :D Nigdy jeszcze nie robilam zakupow w tej drogerii

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na serię postów :). Drogerię znam, ale w sumie nigdy tam nic nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej drogerii. Chętnie zajrzę na stronę i zapoznam się z asortymentem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam drogerii, ale ostanio zastanawiam się nad tym czy nie przejść na zakupy internetowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, ale zapas! :))) Większości produktów nie znam, ale szampon który zamówiłaś jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej drogerii :) Ja zawsze zamawiam na ezebra lub cocolita :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się wcześniej z tą drogerią, ale chętnie przejrzę ich asortyment :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze tam zajrzeć, choć przyznam że niestety czas oczekiwania byłby dla mnie za długi...
    Zazwyczaj kupuje na Ezebra.pl czy Jokasklep i są to dość spore zamówienia i mam paczkę po 3 dniach
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie muszę tam zajrzeć, akurat szykują mi się większe zakupy kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale będziesz miała zapas,fajna stronka,lecę wybrać coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Jakie mega duże zamówienie. ;) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam drogerie Pigment 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji poznać i zamawiać z tej drogerii :)

      Usuń
  17. Nie kojarzę tej drogerii internetowej ale zapas masz naprawdę imponujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może kiedyś skorzystam z ich oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam, że pierwszy raz słyszę o tej drogerii internetowej ale fajnie że dają próbki do zamówień <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za zbieg okoliczności, właśnie jestem na stronie tej drogerii i będę zamawiała szczoteczki do zębów Colgate :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej drogerii jeszcze niczego nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałąm o tej drogerii, ale jeszcze nic nie zamawiałam
    spore zakupy poczyniłaś
    szkoda, że tyle czekałaś na zamówienie
    ja lubię 1 dnia zamówić, a drugiego już wysyłka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest zdecydowanie najlepiej. Ja kiedy po raz pierwszy zamawiałam w Drogerii Estrella, ten czas oczekiwania był mniejszy :)

      Usuń
  23. Ja też chętnie zerknę co mają ;) dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam wole przejść się do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja raczej nigdy jeszcze w tym sklepie nie robiłem żadnych zakupów i zazwyczaj takie rzeczy jak drogeria to kupuję po prostu stacjonarnie. Za to chętnie korzystam ze sklepu online http://www.aliexpress.com/category/21/office-school-supplies.html?switch_new_app=y gdzie jest cała masa różnych rzeczy, które mogą być przydatne w codziennej pracy biurowej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie robiłam zakupów w tym sklepie i ogólnie jestem zdania, że raczej kosmetyki to kupuję je w sklepach stacjonarnych. Natomiast w sklepach internetowych jak click znalazłam bardzo fajne zestawy ciuchów i muszę powiedzieć, że to są chyba najlepsze rzeczy jakie lubię kupować. Zresztą nie znam kobiet, które nie lubiłyby robić zakupów przez internet i do tego kupować ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na dobrą sprawę ja również robię zakupy internetowe i myślę, że nawet w drogeriach można je zrobić. Także postanowiłem otworzyć własny sklep internetowy i po przeczytaniu https://www.sendit.pl/blog/jak-przygotowac-sie-do-zalozenia-sklepu-internetowego-5-praktycznych-porad takie porady okazały się świetne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziwna ta drogeria internetowa. Ciężko mi się po niej intuicyjnie poruszać i nie zrobiłam tam zakupów.

    OdpowiedzUsuń