sobota, 1 grudnia 2018

Wydałam 70 zł na produkty Avon!

Ostatnie zakupy z 16 katalogu Avon mogę zaliczyć do tych naprawdę udanych. Spójrzcie tylko ile dobroci upolowałam! Jest z czego wybierać! Po raz pierwszy na moim blogu pojawiają się również produkty dla mężczyzn! Idealne na Mikołajki😀
Zapraszam więc do czytania dalej, jeśli chcecie się przekonać, jakie były moje pierwsze i kolejne wrażenia z testowania produktów.


 I teraz nadszedł ten moment, byście zobaczyli o co tyle szumu i na co ja się właściwie skusiłam!

Coś dla kobiet


Supertrwały kremowy cień do powiek Mark, Avon
Cień zamknięty jest w szklanym słoiczku o pojemności 5g. Opakowanie jest solidne i bardzo poręczne. Mark w kolorze szarym o nazwie "totally taupe" to metaliczny kremowo - żelowy cień od Avon, przypominający w kolorze grafit od ołówka z milionem małych drobinek. Idealnie pokrywa całą powiekę, ale także świetnie wygląda w wewnętrznym kąciku oka. Konsystencja jest nieco sucha, zbita, ale aplikując palcem rozgrzewacie minimalnie ten produkt, i ułatwiacie sobie jego nabieranie. Dla posiadaczek długich paznokci polecam aplikację pędzelkiem syntetycznym. Nasycenie jest zadowalające, produkt utrzymuje się na powiekach wiele godzin, a jego cena po promocji wynosi 13,99 zł.


Kolejnym produktem na jaki zdecydowałam się z katalogu Avon jest coś co ucieszy każdą "brwio maniaczkę"!


Kredka do modelowania brwi, Perfect brow sculpting pencil, Avon
Automatyczna kredka do brwi, która przeznaczona jest do modelowania i podkreślania kształtu brwi. Miękka, dobrze napigmentowana kredka występująca w trzech kolorach - ja posiadam w kolorze "deep brown" w chłodnym, ciemnym wpadającym w głęboki brąz odcieniu. Posiada szeroką końcówkę idealnie nadającą się do wypełniania kolorem brwi, ale jest wyprofilowana w taki sposób, można nadać brwiom odpowiedni kontur. Lubie takie rozwiązania! Modelowanie brwi ta kredka przebiega błyskawicznie. Dobrze się utrzymuje, nie rozmazuje się i jest komfortowym produktem, z którym poradzą sobie również osoby początkujące. Jedyne czego mi brakuje to dołączonej spiralki, którą można byłoby wyczesać nadmiar produktu. Cena promocyjna to 17,99 zł.


Konturówka do ust, Glimmerstick lip liner, Avon 
Wysuwana konturówka do ust w kolorze, który określiłabym jako malinowy, o nazwie "blushing mauve" z malutkimi mieniącymi się drobinkami. Żywy kolor i bardzo twarzowy, jednak kredka nie należny do tych bardzo miękkich, chociaż utrzymuje się długo i ładnie "zjada". Łatwa w użyciu. Produkt o pojemności 0,28g, który dorwałam na promocji w cenie 10,99 zł!


 
Podwójny pędzelek do cieni, Avon 
To profesjonalne akcesorium z dwoma końcówkami: grubszą i cieńszą - bardziej precyzyjną. Pędzelek wykonany jest z nylonowego włosia, a rączka jest aluminiowa. Wymiary wynoszą 16 x 0,8 cm. Pędzelek jest bardzo przyjemny w użytku, na razie bez zarzutów sprawdza się w swojej roli, widać, że jest porządnie wykonany. Cena jaką zapłaciłam za to cudo w promocji to 12,00 zł.

 
Coś dla mężczyzn


Żel pod prysznic X - Treme, Avon
Energetyzujący żel 2 w 1 przeznaczony do ciała i włosów to produkt dedykowany dla mężczyzn. Odświeżająca moc zapachu grejpfruta i drzewa cedrowego przypadnie do gustu każdemu samcowi. Faceci to często minimaliści, więc produkty 2 w 1 to produkty obowiązkowe wyposażeniu ich łazienki. Zapach jest świeży, cytrusowy i przywołuje u mnie wspomnienie ciepłego lata. Bardzo przyjemny produkt, gęsty w konsystencji, który spełnia swoją rolę w pielęgnacji oraz zadbaniu w czystości ciała i włosów. Świetnie się pieni, mimo użycia niewielkiej ilości produktu, tworzy gęstą pianę. Niezwykle wydajny, opakowanie zawiera 500 ml produktu i kosztuje po promocji zaledwie 6,99 zł.

Żel pod prysznic Active Cleanse, Avon
Soczysta mandarynka i czarny pieprz? To dopiero połączenie, które spodoba się każdemu samcowi! Świeży zapach żelu uwalniający się pod prysznicem, dodaje energii oraz dogłębnie oczyszcza skórę. Dobrze się pieni i jak jak poprzedni produkt, był również testowany na mężczyznach, także sprawdza się! Aż 500 ml produktu w promocyjnej cenie 8,99 zł.

To by było na tyle, jeśli chodzi o moje zakupy z katalogu Avon! Dajcie koniecznie znać, czy jakiś z prezentowanych produktów, szczególnie wpadł Wam w oko, bądź czy jakiś z nich miałyście okazję testować. Do następnego😘

19 komentarzy:

  1. Miałam kremowy cień w innym kolorze i niestety bardzo szybko zastygnął na konsystencję gumy i musiałam wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  2. cień do powiek jest bardzo ładny :) A żele pod prysznic z Avonu to ja po prostu kocham i namiętnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że tak mało avon ma produktów dla mężczyzn :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty, żele się opłacały taka cena i taka pojemność :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cień do powiek wygląda ładnie. Jednak nie miałam żadnych z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu mało kupuje w Avonie. Lubię ich szminki i farbę do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. avon to już się chyba trochę skończył

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nic u nich nie zamawiałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś te żele, ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapach tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty Mark też są fajne

    OdpowiedzUsuń