piątek, 7 września 2018

Czy warto robić zakupy w drogerii internetowej Ezebra?

Właściwie to która z nas, kobiet, nie kocha zakupów? Jeszcze takich bez wychodzona z domu? No proszę was! Chyba żadna się tutaj nie ujawni 😏 Osobiście coraz bardziej zaczynam dostrzegać sens kupowanie przez internet. Odbieranie pudełka wypakowanego po brzegi tym co wybierałam czasem i przez parę dni, dodając i wyjmując z koszyka, to szansa na wyeliminowanie produktów których tak naprawdę nie potrzebuję. Nauka rozsądnego kupowania jeszcze nie została przeze mnie opanowana do perfekcji, ale cały czas się tego uczę.


Tym razem skuszona promocjami, ale nadal trzymając rękę na pulsie zdecydowałam się na zakupy w jednej z drogerii internetowych ezebra.pl. Ciekawi co wybrałam i czy te zakupy rzeczywiście były przemyślane? Zapraszam do dalszej części postu.

Wygląd strony jest bardzo czytelny, a kategorie ogólne zostały podzielona na podkategorie. Strona jest przyjazna dla osób szukających czegoś "na szybko" jak i tych co chcą przejrzeć chociażby różne tusze do rzęs, ale nie nastawiają się z góry na konkretną markę czy cenę. Można skorzystać również z opcji wyszukiwania "swojego ulubionego produktu" wpisując daną frazę, nazwę marki i tak dalej. 

Oferta sklepu nieustannie się powiększa. Jeśli interesują was wszelakie kosmetyki również  profesjonalne, w moim przypadku była to Bielenda, to tam dorwiecie je w rozsądnych cenach. Nie zabraknie tam produktów do domu jak zdrowa żywność, środki czystości czy środki na owady. Warto również przejrzeć ofertę perfum zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, bo może akurat coś wpadnie wam w oko. Wielkim plusem zamawiania z drogerii internetowej ezebra.pl jest niewątpliwie fakt, że nowości kosmetyczne pojawiają się w niej bardzo regularnie, co ucieszy każdą pasjonatkę makijażu oraz pielęgnacji.

Ceny są naprawdę przystępne. Ja się tam "obkupiłam", bo okazało się, że zapisanie do newslettera upoważnia do odebrania 3% zniżki na cały asortyment (prócz już tych przecenionych), a minimalna wartość zakupu to 30 zł.

Dostawa i czas realizacji paczki oraz jej otrzymanie przebiegało bezbłędnie. Jak zawsze Pan kurier z DPD był niezawodny, a przesyłkę otrzymałam w naprawdę szybkim tempie, zważywszy na to, że zamawiałam ją w weekend, to już we wtorek była przeze mnie odebrana.

Promocje to kolejny z aspektów, który sprawił, że zdecydowałam się na zakupy. Bardzo często pojawiają się komunikaty, że na wybrane marki jest jakaś super oferta, ale osobiście polecam obserwować ich konta w mediach społecznościowych, by być na bieżąco. Zawsze coś można znaleźć godnego zakupu.

Program lojalnościowy istnieje! Za każde zakupy zostaniecie nagrodzeni puntami, które można wymienić na nagrody bądź zapłacić nimi przy kolejnym zamówieniu. Nie testowałam tej opcji, ale taka informacja została wysłana mi w e-mailu. Produkty, jakie możecie dzięki temu zgarnąć za punkty nie są jakieś wyszukane i są ich zaledwie dwie strony. Prawdę mówiąc, nic tam nie przykuło mojej uwagi.

Kontakt ze sklepem jest bezproblemowy, a zamówienie zostaje dostarczone bezpiecznie zapakowane.


Tak jak widać, po otworzeniu kartonowego pudełka, ujrzałam sporą ilość folii, która zabezpieczała kosmetyki przed przesuwaniem się i ewentualnym uszkodzeniem. Spokojnie, wrzuciłam ją tam gdzie powinna trafić, ponieważ segreguję śmieci.


Mała rzecz a cieszy. Zakładka do książki z "urodowym" cytatem, to coś co zdecydowanie wywołało uśmiech na mojej twarzy.

A teraz najważniejsze! Co ja tam zamówiłam? Tylko patrzcie! 


Moje zamówienie: 

- Makeup Revolution, Rortune Favours, paleta 30 cieni do powiek
- Real Techniques, Miracle Complexion Sponge, gąbeczka do makijażu
- Bielenda, Glow Essence, baza tonizująca pod makijaż
- Bielenda, Cytrusowa maska algowa do twarzy
- Bielenda, Rozpulchniająca maseczka z olejkiem kukui
- Bielenda, Kojąca maseczka z glinką białą

Jest tego całkiem sporo, jak na moje skromne potrzeby, a mam na myśli tutaj maseczki z Bielendy, których jest dość sporo w każdej tubce, a przy tym są bardzo wydajne. Miałam już okazję sprawdzić jak reaguje każda z nich na moją cera i wiem, że w moim przypadku to produkty warte swojej inwestycji. Jeśli ciekawi was dokładniejsza recenzja jakiegoś produktu, koniecznie dajcie znać w komentarzach. No i jeszcze jedno. Robiliście kiedyś zakupy w ezebra.pl? Buziaki. Do następnego!👄

19 komentarzy:

  1. Cienie i baza pod makijaż. Jestem ciekawa recenzji tych produktów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam ta zakupów ;) Wolę jednak iść do sklepu na żywo... chociaż czasem warto obejrzeć, a potem zamówić. Nie znam produktów z Twojego zamówienia ;) Ale mam nadzieję, że Ci się sprawdzą, zwłaszcza że część z nich już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam obawy przed zakupami przez internet, ale zawsze staram się sprawić np. odcień podkładu na żywo i zamówić przez internet, bo nawet z przesyłką w wielu przypadkach wychodzi po prostu taniej :)

      Usuń
  3. ciekawią mnie kosmetyki z bielendy :) Lubie tę markę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo ją lubię, na pewno wiele ich produktów jeszcze się tutaj pojawi :)

      Usuń
  4. Słyszałam o tej drogerii, ale nigdy nic tam nie kupowałam ;) Chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam zakupów w tym sklepie, ale ofertę ma bogatą :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mają dużo fajności!
      Dziękuję serdecznie za obserwację <3

      Usuń
  6. To hasło o kobietach w pełni oddaje mój stosunek do samej siebie :) Z przyjemnością dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maski algowe z Bielendy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba raz zamówiłam w tym sklepie, wszystko przyszło takie jak trzeba, niestety pudełeczko z cieniami do powiek uległo zniszczeniu. No cóż poradzić, czasem tak się dzieje. Jednak kontakt i szybka realizacja zamówienia są na pochwałę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam obawę, zamawiając przez internet, że coś może się w drodze uszkodzić. Odpukać, nigdy nic nie reklamowałam jeszcze!:)) Cieszę się, że że również masz pozytywne odczucia, odnośnie tej drogerii internetowej :)

      Usuń
  9. Czasem robię tam zakupy, ale najczęściej wracam do Cocolity:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cocolitę również lubię, a nawet parę postów wstecz robiłam przegląd tego, co tam zamówiłam :)

      Usuń
  10. rzadko kupuję przez internet ;) ale czasem ceny są o wiele niższe niż stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  11. To mnie ogólnie zastanawia posiadanie własnego sklepu internetowego, bo domyślam się, że to naprawę wiele pracy. Dlatego moim zdaniem w takim biznesie potrzebna jest odpowiednia pomoc. Warto skorzystać sobie np. z takiej oferty, jak https://packfully.pl/ . To firma, która np. dla sklepów internetowych wykona Detail Picking. Mogą stworzyć magazyn dla takiego sklepu, obsługiwać sklep oraz klientów, co pozwoli na sprawniejszą realizację wszystkich zamówień, a to z kolei przekłada się na zadowolenie klienta.

    OdpowiedzUsuń
  12. W takich drogeriach często można spotkać różne programy lojalnościowe, ale niestety mało osób wie o tym, że takie programy mogą być również przygotowane dla pracowników. Ja w tym celu polecam Wam zainteresować się firmą, która się tym zajmuje. Jedną z bardziej znanych jest nasza, czyli firma i360. Oferujemy odpowiednie systemy lojalnościowe, a o ich wykorzystaniu, sprawdzeniu i o wszystkich innym decyduje właściciel firmy, który chce dla swoich pracowników jak najlepiej. Wtedy praca firmy będzie sprawniejsza, bo pracownicy będą zmotywowani.

    OdpowiedzUsuń