poniedziałek, 22 października 2018

Pędzle do aplikacji cieni na każdą kieszeń: E03, E04 - Hebe Professional

Moja kolekcja akcesorii do makijażu nie jest jakaś ogromna. Pędzle jakie posiadam są zdecydowanie z kategorii podstawowe i nieustannie łapię się na tym, że nadal nie mam nawet porządnego pędzla do aplikacji pudru, ale i na to przyjdzie czas 😁 W sumie co jakiś czas przekonuję się o tym, że jestem gotowa na zakupienie jakiejś nowości i wtedy pod uwagę biorę dwie kwestie - przystępna cena i dobra jakość, no i może też trzecią - dostępność. 

Jeśli jesteście osobami zaczynającymi swoją przygodę z makijażem i szukacie czegoś co dostaniecie stacjonarnie i to za grosze, to chętnie przybliżę wam moje nowe nabytki. Są nimi dwa pędzle z drogerii Hebe i są przeznaczone do aplikacji cieni. Ich numery to E03 oraz E04. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się jak mi się sprawdzają i dlaczego moje pierwsze wrażenie nie było zbyt dobre, to zapraszam do czytania dalszej części postu 👇


DLACZEGO MIAŁAM OBAWY?

Przed zakupem drogeryjnych pędzli z Hebe miałam duże obawy. Zazwyczaj tego typu produkty, produkowane na zlecenie danego sklepu, kojarzyły mi się z czymś, co jest bardzo tanie i niewiele warte oraz idealne dla kogoś, kto jest mało wymagający. Trafiłam więc na promocję i wtedy uznałam, że jest to dobra okazja, by uzupełnić swoje zbiory. Prawdę mówiąc nie byłam przekonana co do mojego zakupu. W głowie miałam zupełnie inne pędzle z drogerii internetowej, ale z racji tego, że dawno nie było na nie promocji, a dopłacanie jeszcze za przesyłkę przekraczało mój budżet, to kupiłam te z Hebe, nie do kompletu. Trudno! Jakoś to musiałam przeżyć, szczególnie, że rozświetlanie wewnętrznego kącika oka bez pędzla typu "kulka", było dla mnie rzeczywiście męczące.

Jakie było jednak moje zdziwienie, gdy moje "kupowanie pędzli na siłę" okazało się naprawdę dobrą inwestycją😀.

Opakowanie: Każdy pędzel umieszczony jest w plastikowym, przezroczystym etui, które jest dokładnie zabezpieczone za pomocą plomby, dzięki temu mamy pewność, że nikt ich wcześniej nie dotykał. A to ogromny plus. W środku znajduje się informację o przeznaczeniu danego pędzla, co niewątpliwie jest przydatne dla każdej początkującej osoby. 

Wykonanie: Pędzle Hebe są wykonane z syntetycznego włosia, odpowiedniego przyciętego, które jest bardzo miękkie i przyjemne w dotyku. Włosie nie odkształca się ani nie wypada w trakcie użytkowani i jest osadzone w skuwce wykonanej z aluminium. Drewniane trzonki natomiast pokryte są matową powłoką z nadrukowanym logiem marki oraz numerem pędzla. Pełen profesjonalizm!

Ogólne wrażenia: Fantastycznie się nimi pracuje, włosie jest dobrze przycięte, gęste i pędzle ani trochę nie wyglądają tandetnie. W dodatku są bardzo lekkie i praca nimi jest intuicyjna. Idealnie służą podczas wykonywania makijażu dziennego, wieczorowego czy też okazjonalnego. Sama przyjemność blendować nimi cienie.

  Pędzel do aplikacji cieni na całą powiekę, E04 - Hebe Professional 


Pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni E03 od Hebe Professional, jak możemy przeczytać na kartoniku, pędzel ten służy do nakładania cieni na ruchomą powiekę oraz rozświetlającego cienia pod łukiem brwiowym. Lekko spłaszczone włosie ułatwia aplikację cieni. 

Wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego. Charakteryzują się miękkością i sprężystością, umożliwiając uzyskanie pożądanego efektu. Cudowne!

Cena: 11,99 zł


 Pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni, E04 - Hebe Professional


Pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni E04 od Hebe Professional, jak informuje producent, to pędzel typu "kulka" do precyzyjnej aplikacji cienia w załamaniu powieki w zewnętrznym lub wewnętrznym kąciku oka. 

Wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego. Charakteryzują się miękkością i sprężystością, umożliwiając uzyskanie pożądanego efektu. Zdecydowanie, coś czego potrzebowałam w swoich zbiorach 😏

Cena: 11,99 zł


Wielki plus, że pędzle Hebe Professional są dostępne stacjonarnie 😀 I właściwie zawsze są wszystkie dostępne rodzaje z oferty.


Czyszczenie: Pędzle wyjątkowo szybko się czyści, jak sugeruje producent, wystarczy ciepła woda z mydłem, następnie należy dokładnie je opłukać i suszyć w pozycji poziomej. Należy unikać kontaktu rączki pędzla z wodą. Taki zabieg nie wpływa na wygląd włosia ani jego jakość. Prezentują się one tak jak po wyjęciu z opakowania.

Dajcie koniecznie znać czy używacie pędzli od Hebe Professional i jak się wam sprawdzają. Do następnego!💋

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam wpisy beauty! Będę tu zaglądała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję własnie zakup nowych pędzli do cieni i chyba już wiem, po jakie sięgnę! Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, ze weszłam. Szukałam właśnie dobrych pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam pędzli do makijażu, sa one niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pędzel do podkładu z hebe długo go szukałam ;p sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam cieni, ale inne pędzle są mi niezbędne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat mam bardzo małą kolekcję pędzli i są to kupione na AliExpress, i w zupełności wystarczają do moich potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie również pędzle. Ja najchętniej ostatnio sięgam po Zoevę, ich pędzle są delikatne jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tych pędzlach, ale cena jest niewysoka, a wydają się świetne. Chętnie sama je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szukam jakichś dobrych pędzli, więc Twoja recenzja bardzo mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, muszę wypróbować te pędzle :)
    Zapraszam także do siebie na nowy jesienny post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja potrzebuję pędzla do blendowania, ciekawe czy mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam aż jeden pędzelek z Hebe i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten E03 muszę sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń