sobota, 28 grudnia 2019

Moja kosmetyczna wishlista 2020

Już za parę dni będziemy witać 2020 rok i uznałam, że to świetna okazja, by stworzyć listę wymarzonych kosmetyków i akcesoriów, które bardzo chętnie przetestowałabym i sprezentować sobie w nadchodzącym roku. Przygotowałam dla Was aż 20 propozycji, więc zapraszam do całego zestawienia!






Koniecznie podzielcie się w komentarzu swoimi propozycjami "wish" kosmetyków lub akcesoriów, a ja Wam życzę wspaniałego wskoku w nadchodzący 2020 rok! 🎉

55 komentarzy:

  1. Jaka fajna opaska do włosów. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego zrealizowania Twojej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że make Up Revolution ma swoje perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby udało Ci się zrealizować jak najwięcej punktów z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu chodzą za mną szampony w kostce ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłabym sobą nie zwracając uwagi na paletki cieni! <3 Jestem ich wielką miłośniczką.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje oczy się skusiły na większość produktów. Jak widać ze mnie typowa sroka, nie potrzebuje, ale bym chciała mieć. Ciekawi mnie ten roller, bo nawet nie wiem do czego go używać. Ja w tym roku w głowie też mam parę pomysłów... nowe suplementy diety i pomadki od Wibo już na niej się znalazły! Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, sama bym kilka przygarnęła. Zastanawiam się nad zakupem rollera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę spełnienia tych kosmetycznych marzeń i pomyślności w nadchodzącym 2020 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie mazidła mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo ciekawych rzeczy ;) Niech przynajmniej jedna wpadnie w Twoje łapki w 2020 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z twojej listy marzy mi się nr 5 - kwarcowy roller ;) Sama niedawno kupiłam ten tusz L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Angel Muse uwielbiam ten zapach, na pewno będzie też na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I like the 3 - and 7 :))
    Hi, I like your blog dear!!
    Would you like to follow each other?
    Fifty Shades Fashion Blog

    Have a great 2020!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w realizacji wishlisty :) Mam pędzle z Blend It i jestem z nich zadowolona :) Jedynie marzy mi się enzymatyczny szampon do włosów z Anwen bo mam peelingujący i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :D super! Ja właśnie jeszcze nic nie miałam od marki Anwen, stąd mam nadzieję, że w tym roku uda mi się przetestować sporo nowości.

      Usuń
  16. Fajna lista :) mogę z pełną świadomością polecić zarówno tusz loreal jak i roller z kwarcu :) Żel resibo to nic specjalnego. można znaleźć lepszy produkt w tej cenie (albo i niższej :P )
    Btw. nie wiedziałam, że MUR ma swoje perfumy :P
    Oby udało się zebrać wszystkie kosmetyki z wishlisty :)
    Wszystkiego dobrego na ten nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Myślę, że to ułatwi mi decyzję, co jako pierwsze zrealizuję z tej listy :)
      Pięknego 2020!

      Usuń
  17. Też mi się marzy roller z różowego kwarcu ;-)) Może kiedyś taki zdobędę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że niebawem wszystkie te produkty trafią w twoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybkiego zrealizowania tej listy życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like 11 and 12. Nice list.

    Happy New Year :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Te nowe pomadki z Golden Rose są świetne, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chyba robię sobie odwyk od kupowania mazideł... przeraziłam się ile tego mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też to znam... dlatego bardzo dużą ilość oddaje Mamie :)

      Usuń
  23. Bardzo fajne produkty! Z punktu 11 chętnie przygarnęłabym taki krem do rąk :D Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem do rąk to u mnie podstawa. Jednak dalej szukam idealnego dla siebie :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna lista i życzę, aby się spełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna wishlista. Nie stosowałam żadnego z tych produktów ale jest dużo ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wishlista prezentuje się super. Sama poluję na roller do twarzy! Resibo znam i polecam każdemu, cudowne produkty :) Życzę pomyślności w 2020! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Na zakup rollera też się zbieram od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa wishlista, trzymam kciuki za jej skompletowanie :)
    Ja na razie nie mam żadnych zakupowych planów, przyznam, że w tym sprawach idę na żywioł i kupuję to co aktualnie jest w promocji :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki za komentarz. jesteś ze świętokrztyskiego?

    OdpowiedzUsuń
  31. what a great post :) I follow you on gfc # 311 ,follow back?
    xoxo, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne produkty! Mnie szczególnie wpadły w oko te perfumy. Mam słabośc do fajnych flakoników ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba zapiszę sobie kilka Twoich wish :d

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne produkty. Powodzenia z realizacją i wszystkiego dobrego w 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie kosmetyki to idealny prezent nie tylko na święta. Czy ktoś np dał taki mamie, babci? Ciekawa jestem reakcji.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna lista :) Nie miałam tych kosmetyków. Jestem ciekawa jak się sprawdzą. Powodzenia w zdobywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Krem do rąk Eveline i perfumy w kształcie czekoladki mi również się marzą :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna wishlista <3 same ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawe zestawienie. Myślę, że zainspiruje wiele kobiet do uzupełnienia zapasów w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne zestawienie. Brakuje mi tylko opisu dobrych kosmetyków do pielęgnacji z aloesem, które są ostatnio bardzo popularne.
    https://www.foreveraloes.eu/

    OdpowiedzUsuń
  41. Krem do rąk z Eveline o którym piszesz bardzo fajnie działa. Uważam że kremy do rak z Eveline są jednymi z lepszych na naszym rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna ta duża kosmetyczka :) Skorzystałam i kupiłam na prezent

    OdpowiedzUsuń