czwartek, 7 lutego 2019

Czy warto robić zakupy w drogerii internetowej Minti Shop?

Na taką przesyłkę warto było czekać! Jakby mi było mało paczek po świętach to na początku stycznia złożyłam zamówienie w jednej z moich ulubionych drogerii internetowej Minti Shop. Było z czego wybierać. Same zapewne doskonale rozumiecie, tuż po świętach zawsze można trafić na mega okazje, promocje i rabaty na produkty, które od jakiegoś mnie kusiły. Muszę przyznać, że to co zamówiłam, to jedne z moich najlepszych dotychczasowych kosmetycznych zdobyczy! 

Także, jeśli jesteście ciekawe ile czekałam na dostawę, dlaczego moje pudło jest tak duże i co się w nim kryje, to zapraszam do czytania dalszej części postu!


Jeśli nie kojarzycie drogerii Minti Shop, to może właśnie tym postem sprawię, że stanie się Wam nieco bliższa. Co prawda, to dopiero moje drugie zamówienie w tym właśnie oto miejscu, ale za każdym razem jestem tak samo zachwycona.

Wygląd stron to coś co rzuca się jako pierwsze, gdy wchodzimy na stronę, przecież to oczywiste, ale Minti Shop w 100% trafia w mój estetyczny gust. Pastele, przejrzystość i odpowiedni rozmiar zdjęć.  Nawet jeśli nie mam zamiaru zamówić czegoś z tej strony, to i tak lubię ją odwiedzać i zerkać na nowości, gdyż przeglądanie jej jest miłe dla oka. 

Oferta sklepu  kierowana jest głównie dla kobiet, ale nie brakuje tam kosmetyków dla mężczyzn, artykułów dla domu i zdrowia. Minti Shop jest bogaty w kosmetyki w różnym przedziale cenowym, znajdziemy tam również ekskluzywne marki co niewątpliwie jest rarytasem dla każdej urodowej maniaczki. Niektóre produkty są na wyłączność Minti Shop, co oznacza, że nie zakupimy ich nigdzie indziej. Ma to miejsce np. w przypadku gąbeczek do makijażu, pędzli, rzęs i wałeczków do masaży twarzy marki Blend It. Może trochę szkoda, ale jak widzisz, że ktoś ma te pędzle, to od razu wiadomo z jakiego źródła.

Ceny są zróżnicowane. Wybiórcze produkty są tańsze niż w innych drogeriach, ale znajdą się i takie, które są sporo droższe niż wszędzie indziej. Nie nazwałabym jednak Minti Shopu najtańszą drogerią jaką znam, ale jest prestiżowo więc i ceny takie być muszą.

Promocje to coś, na co narzekać nie mogę. Pojawiają się regularnie, zawszę jakąś perełkę upolować można, ostatnio na stronie widnieje Zimowa promocja i sama z niej chętnie skorzystałam. Poza tym, jeśliście Minti Shop na Instagramie czy Facebooku, to pojawiają się tam również kody rabatowe, co uważam za coś naprawdę super!



Program lojalnościowy nie występuje. Nie można za zakupione produkty otrzymywać punktów, które wymienia się na nagrody. Trochę smutno, bo pewnie bym skorzystała. 

Kontakt ze sklepem jest bezproblemowy, a zawartość zamówienia zostaje dostarczone bezpiecznie zapakowane w folie bąbelkową. 

Dostawa, jaką wybierzecie jest zależna od tego jaką preferujecie i ile chcecie na nią wydać. Ja zwykle wybieram kuriera, takiego jakiego umożliwia dany sklep internetowy. Minti Shop oferuje również opcje darmowej dostawy i zaczyna się ona od 150 zł. Każda inna forma darmowej dostawy wzrasta co 50 złotych, a o szczegółach przeczytacie na ich stronie internetowej, po wrzuceniu produktu do koszyka. Ukazuje nam się informacja ile brakuje nam do darmowej dostawy.

Ile czekałam na dostawę? Złożyłam zamówienie w czwartek po godzinie 16, a po niecałych 10 minutach na mojej poczcie pojawiła się wiadomość, że produkty do mojego zamówienia właśnie są kompletowane. We wtorek, 15 stycznia, zarejestrowano dane mojej paczki do przesyłki, a już następnego dnia po południu była u mnie.  


Nawet nie wiecie ile radości sprawiłam sobie tym zamówieniem. Białe pudło, zaklejone taśmą z logo sklepu i tak cudowanie zapakowane drobne kosmetyki w papierową torbę, więc to musi być Minti Shop! Kocham ich poczucie estetyki! Niby nic, ale szary karton i zapakowane w folie bąbelkowa wszystkie drobne produkty, to już nie byłoby to.

A jak moje łupy? Jest tego niewiele, ale wszystko zostało przemyślane przed zakupem! Ja bardzo się cieszę, szczególnie z racji, że udało mi się zakupić kalendarz adwentowy 2018 od Makeup Revolution w cenie 99,90 zł, gdzie w większości drogerii, w których chciała dokonać zakupu, on dostępny był za minimum 150 zł. Do tego w moim koszyku wylądował krem do rąk o zapachu arbuzowym, który powstał we współpracy Nacomi z Fit Lovers, mój pierwszy podkład mineralny od Pixi do bardzo jasnej karnacji, pomadka ochronna Sylveco, która na Minti Shop jest bestsellerem. Skusiłam się także na mini produkt, jakim jest puder bambusowy Ecocera (swoją drogą nie sądziłam, że będzie aż tak maleńki!) oraz gąbeczkę do makijażu Blend It w bardzo atrakcyjnej cenie 14,90 zł!

Moje zamówienie: 

- Odżywcza pomadka z peelingiem, Sylveco 
- Podkład mineralny Amazon Gold Satin Sand, Pixie (saszetka)
- Puder bambusowy Absorbent sebum, Ecocera (mini)
- Gąbka do makijażu Marble Juice Yellow, Blend It!
- Krem do rąk Arbuz, Nacomi by Fit Lovers
- Kalendarz adwentowy 2018, Makeup Revolution (który recenzowałam w tym poście - Czy warto wydać 100 zł na kalendarz adwentowy Makeup Revolution?)

Drogeria internetowa Minti Shop niestety nie oferuje darmowych próbek, ale na osłodę dostajemy cukierasa - krówkę, taką ciągnącą, że aż muuuu oraz unikatowy kod rabatowy na kolejne zakupy!

Ja znowu jestem bardzo zadowolona z otrzymanego zamówienia i staranności, z jaką zostały opakowane moje produkty oraz mam nadzieję, że będzie więcej okazji, by znowu zamówić coś z Minti Shop. A Wy już kupowałyście coś w tej drogerii? Jakie produkty najczęściej tam kupujecie i co byście mi poleciły? Zachęcam do komentowania i do następnego postu! 😘

26 komentarzy:

  1. Też znam tę drogerię. Często robię tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że kontakt ze sklepem jest bezproblemowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pal sześć próbki, podoba mi się ich asortyment i poczucie estetyki. No i te krówki ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę, ale nigdy zakupów w niej nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę tę drogerię, ale nigdy tam nie robiłam zakupów. Ostatnio skusiłam się na zamówienie na ekobieca i tam się spodobało, jak dotąd najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam sklep, i widze że fajnie pakuję przesyłkę. Możliwe że skorzystam z ich oferty. Pozdrawiam i dziękuje za wizytę u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklep znam raz coś zamawiałam ale nie pamiętam dokładnie co ponieważ zamawiałam wtedy dużo rzeczy z innych sklepów :) super zakupy! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robiłam nigdy zakupów w tym sklepie, ale lubię tak szybkie dostawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten sklep, muszę znowu zamówić korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest najlepsza drogeria internetowa ever:) świetne ceny, super opakowane kosmetyki i szybka wysyłka

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę tą drogerię, ale jeszcze nic tam nie zamawiałam. Może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam nic z tej drogerii, ale oferta brzmi interesująco :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Drogerii nie znam i zazwyczaj preferuję drogerie stacjonarne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tą pomadkę z peelingiem od sylveco uwielbiam, w minti jak na razie kupowałam chyba raz ;p ale szatę graficzna ten sklep ma śliczną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Slyszalam o tej stronie :) jak bede w pl to cos zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czasami tam zamawiam. Fajnie, że mają kosmetyki, których nie ma w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stronę kojarzę, ale jeszcze nic tam nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tę drogerię internetową znam, co jakiś czas przeglądam ich ofertę, gdy czegoś poszukuję, ale jeszcze nigdy nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak udane zakupy, prawda? Zaintrygował mnie kalendarz adwentowy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tę drogerię internetową.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uwielbiam tam robić zakupy

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem jak najbardziej zakupy w drogerii internetowej robić warto - jakby nie patrzeć, zamawiając produkty przez internet można naprawdę wiele zaoszczędzić (i mowa tutaj nie tylko o kosmetykach, ale również o innych produktach).

    OdpowiedzUsuń