poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Wiosenny niezbędnik - 5 produktów, które pokochasz

Wraz z wiosną, przychodzę do Was z zestawieniem produktów, które sprawiły, że niezależnie od pogody i aury za oknem moje nastawienie na najbliższe dni jest ciągle optymistyczne. W moim zestawieniu nie zabraknie najnowszego wiosennego zapachu, czyli świeczki od marki Yankee Candle, żelu do mycia twarzy od Biolaven czy pasty do zębów o bardzo nietypowym połączeniu ogórka, arbuza i mięty. Myślę, że nie muszę nic dodawać. Po prostu zapraszam! 💮

[ładowanie zdjęcia]

Świeca w małym słoiku "Blush Bouquet", Yankee Candle

Idealna wiosenna świeczka, przywołująca na myśl same ciepłe i piękne chwile! To coś dla wielbicieli świeżych, ciętych peoni, lilii i kwiatów cytrusów. Nasycone składniki zapachowe w najwyższej jakości, podczas palenia wypełniają przyjemnie całe pomieszczenie. To cudowna kwiatowa mieszanka, która nie męczy ani nie przytłacza. Czas palenia wystarczy do 40 godzin.

Żel do mycia twarzy Winogron Lawenda, Biolaven

To jest prawdziwy hit! Konsystencja żelu jest lejąca, ale jedna pompka wystarczy na umycie całej buzi. Kolorystyka jest bezbarwna, a zapach przecudowny, delikatnie lawendowy i bardzo kolący, a wręcz relaksujący. Żel przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, ja używam go rano i wieczorem. Wykazuje działanie nawilżające, wygładzające, jak również oczyszcza i odświeża. Produkt jest szalenie delikatny, nie podrażnia, nie daje odczucia ściągnięcia skóry, a podczas mycia nie pieni się.  Totalnie nie spodziewałam się tego, że żel do każdego rodzaju skóry zrobi tak dobrą robotę, szczególnie, że moja cera jest mieszana i przez to, trochę problematyczna. Opakowanie ma pojemność 150 ml w cenie około 18,90 zł. 

Pasta do zębów "Arbuz, Ogórek i Mięta", Aquafresh

Takiego połączenia ja się nie spodziewałam. Gęsta, kremowa pasta do zębów, w białym kolorze z czerwonymi i zielonymi paskami po bokach. Jest zaskakująco smaczna, a zarazem świeża i w 100% odwzorowuje zapach i smak arbuza, ogórka oraz mięty! Oczyszcza szkliwo, zapewnia świeży oddech i dba o higienę jamy ustnej. Nie odczułam nadwrażliwości po jej stosowaniu. Cena za 75 ml to około 7,99 zł. Idealna na wiosnę i lato!

Antyperspirant "Deomilk Beauty Elixir Fresh", Nivea

Jedna z nowości wśród antyperspirantów! Wraz wiosną i mam nadzieję, zwiększoną aktywnością fizyczną warto zadbać o ochronę przed potem. Produkt, według zapewnień producenta ma działań jak eliksir czyli upiększać i chronić, a nawet odbudowywać skórę nawet po depilacji. Zawiera esencję z mleka i jest łagodny nawet dla delikatnej i wrażliwej skóry. Zapach jest bardzo subtelny, delikatny. Nie pozostawia plam ani przebarwień na ubraniach. Antyperspirant zapewnia skuteczną ochronę przed potem nawet do 48 godzin i jest naprawdę wydajny. Jestem z niego bardzo zadowolona. Pojemność to 150 ml w cenie około 16 zł.











45 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki Biolaven i wiele z nich się u mnie sprawdziła. Za to te pasty Aquafresh dopiero mam wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów ale ta pasta mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeca i żel wydają się bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same ciekawe propozycje. Muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może Cię zdziwię, ale najbardziej mnie zaciekawiła pasta do zębów :P Chyba przetestuję! Świece zapachowe od Yankee Candle są najlepsze na świecie - użymam już prawie 2 lata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio pokochałam kosmetyki z aloesem. Według mnie są na prawdę wielozadaniowe i bardzo dobrze sprawdzają się w pielęgnacji.
    https://www.aloevera.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie! Ciekawy produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy skład pasty do zębów :) warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzisz widziałam już wczesniej ten antyperspirant ale jakos czytając etykietę mnie nie przekonała a teraz go kupię i zobaczę czy da radę przy tej wyższej temperaturze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię świece zapachowe, które opisuje w tekście Yankee Candle Blush Bouquet bardzo ładnie pachnie, polecam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię pastę arbuzową nie wspominając już o moim uwielbieniu do świec sojowych oraz z wosku pszczelego. Jednakże moim odkryciem ubiegłego roku jest odkamieniacz do ekspresu moje życie dzięki niemu nabrało nowej jakości lepszej jakości! Nie wspominając o płynnej pracy mojego ukochanego ekspresu, z którym powoli się już w myślach żegnałam. Zbyt pospiesznie bo to właśnie on https://eltkom.pl/ODKAMIENIACZ-DO-EKSPRESU-DELONGHI-ECODECALK-500ML-p9647 usprawnił działanie mojego sprzętu. Ponadto płyn jest ekologiczny oraz wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto znać takie sprawdzone produkty

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno 3 z 5 sprawdzę na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko brzmi naprawdę ciekawie :D W szczególności zainteresowała mnie świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami, dlatego warto już zacząć się rozglądać za wiosennymi produktami nie tylko do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszy kosmetyk do cery suchej i wrażliwej to krem nawilżający, który delikatnie pielęgnuje skórę i przywraca jej blask. Moje odkrycie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękno od środka: jak dbać o skórę od wewnątrz? Może przyjrzymy się diecie dla zdrowej skóry!

    OdpowiedzUsuń