niedziela, 4 sierpnia 2019

Recenzja Makeup Revolution x Carmi "Make Magic" - czy warto było wydać 50 zł?

Od dłuższego czasu przymierzałam się do zakupu pewnej paletki cieni do powiek, która już od pierwszych zdjęć, jakie ujrzałam w internecie, totalnie skradła moja serce. Paleta "Make Magic" marki Makeup Revolution powstała we współpracy z Youtuberem i wizażystą @CamiMua. Moje zainteresowanie tym produktem, nie wynikało z sympatii  do osoby z którą została podjęta współpraca, więc moja opinia będzie wynikiem wyłącznie tego, jak ta paleta sprawdza mi się w codziennym użytkowaniu. Bardzo cieszę, że Makeup Revolution podejmuje współprace z influencami, bo dzięki takim projektom zawsze możemy poznać kolejną osobę, która w świecie makijażu rzeczywiście robi coś naprawdę fajnego, dzieląc się przy tym swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami w internetowej społeczności. Czy ta paleta spełniła moje oczekiwania? Zapraszam do czytania! 😊


Jedna paletka -  moc 20 kolorów cieni do powiek

"Make Magic" to paleta, która zachowana jest w neutralnej i uniwersalnej kolorystyce z dodatkiem nietuzinkowych i inspirujących kolorów cieni. Mamy duży wybór matowych cieni, które doskonale się blendują, nie osypują i pozwalają budować. W moim odczuciu są one trochę suche, ale ich pigmentacja i trwałość jest naprawdę zadowalająca. Natomiast jeśli chodzi o cienie o błyszczącym wykończeniu, to również jestem nimi zachwycona. Kolorystyka pozwala nam na wykonanie nie tylko codziennego makijażu, ale również wieczorowego czy artystycznego. Nowością jaką możemy zauważyć w tej palecie, to wytłoczenia wzorku serduszka na matowych cieniach, co w moim odczuciu jest bardzo urocze! Kolorystyka palety cieni zawiera między innymi odcienie pomarańczu, różu czy zieleni.


Opakowanie to istne cudo i gdybym się nie skusiła mnie kolorystyka występującą w tej palecie, to przyznam Wam się bez bicia, że na żywo to opakowanie przykułoby moją uwagę i skradłoby moje serce. Przepięknie się błyszczy niczym ogon syreny. Na dodatkowy plus zasługuje również duże, nie zniekształcające lustro - więc ta paleta idealnie sprawdzi się w czasie podróży. Zawartość prezentuje się naprawdę imponująco!

A teraz po krotce przedstawię Wam swatche występujące w palecie "Make Magic":


- COZ OF U - brzoskwiniowy (perłowy),
- BITE ME - fuksja (perłowy),
- MONEY MAKER - złoty (perłowy),
- UNDER MY SPELL - srebrno-niebieski (perłowy),
- MAKE MAGIC - zielony z dodatkiem srebra (perłowy),
- YOU GOT THIS - brąz z dodatkiem fioletu (perłowy),


- FLAMES - ceglasty pomarańcz (matowy),
- CONFIDENCE - biszkoptowy (matowy),
- DESIRE - fiolet z dodatkiem różu (perłowy),
- SELF MADE - turkusowy (perłowy),
- BLESS - pudrowy róż (matowy),
- U DO U - czekoladowy brąz (matowy),
- DARK SIDE - ciemny grafit (matowy),


- OVERCOME - brązowo-czerwony (matowy),
- INTEGRITY - oliwkowa zieleń (perłowy),
- LOVE YOURSELF - koralowy (perłowy),
- FREE HUGS - brudny róż (matowy),
- HONESTY - limonkowa żółć (perłowy),
- ADDICTED - musztardowy (matowy),
- CAMO - khaki (matowy)

Także podsumowując paletkę "Make Magic" od Makeup Revolution, która powstała we współpracy z Carmi, to osbiście jestem zachwycona paletą, która zainspirowana mnie do tworzenia różnych i nowych makijaży. Szczególnie podobają mi się połyskujące cienie, przy dotyku są one takie mięciutkie, aż czuje jakbym je wgniatała.

Musicie wziąć pod uwagę, że moje wymagania względem palet bez wątpienia nie są tak wygórowane, jak gdyby oceniał ją zawodowy wizażysta  Natomiast nie miałam problemu z tą paletką, jestem pozytywnie zachwycona jak się nią pracuje i myślę, że teraz zostaje na mojej toaletce na dłużej, bym miała ją zawsze pod ręką 😄

W komentarzach koniecznie dajcie znać, czy ta paleta również zrobiła na Was takie wrażenie jak na mnie, no i do następnego! 💋

18 komentarzy:

  1. Prezentuje się świetnie, ale jest w niej zbyt mało kolorów z których bym korzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć mojej siostrze o tej paletce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wizualnie świetna, kolorystycznie pół na pół dla mnie, bo pewnie całej bym nie wykorzystała, ale prezentuję się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna i to naprawdę. Choć ja pewnie nie wykorzystałabym jej potencjału w pełni 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc zawsze chciałam przetestować paletki z tej firmy, ale nie miałam okazji, bo muszę skończyć te co mam w domu.
    Ta paletka jednak ma piękne kolory jak za tak małe pieniądze :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te kolory. Money Maker skradł moje serce. Nie wiem czy bym go używała, ale jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Fantastyczne kolory i super, że brokatowe. Pigmentacja na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszym zdaniem na pewno było warto wydać 50 zł na takie kolory! Makeup Revolution ciągle trzyma poziom...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogata paletka i ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory, ale mimo ze 1000 chwali jakiś produkt nie wydałabym 50 zł na jakąś paletę. Za te pieniądze mogłabym kupić 3 rzeczy. No fakt może gorsze jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się kolorki w palecie. W sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe są te kolorki. Idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory, najważniejsze żebyś Ty była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory naprawdę super. Pomocny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedna z moich ulubionych palet do makijażu. Można poszaleć z takimi kolorami szczególnie w lecie

    OdpowiedzUsuń