sobota, 8 grudnia 2018

Tanie perfumy o kwiatowej nucie zapachowej: "Inès" od Bi-es

Jakiś czas temu na moim blogu po raz pierwszy opublikowałam recenzje wody toaletowej od Bi-es, jako tańszego zamiennika markowych perfum i muszę przyznać, że ten post spotkał się ze sporym odzewem. Cieszy mnie to bardzo, więc tym razem przybywam do Was z kolejnym zapachem który zagościł na mojej półce dosłownie parę dni temu. 

Jestem bardzo podekscytowana tym, że mogę przedstawić wam ten zapach o nazwie "Inès" od Bi-es, który dorwałam w okazyjnej cenie i jeśli jesteście ciekawi jakim osobom on może przypaść do gustu i czy warto w niego zainwestować, to zapraszam do dalszego czytania!


Inès od Bi-es to perfumy o kwiatowej nucie zapachowej, idealny do noszenia na co dzień. Prawdę mówiąc nie wywarły na mnie wrażenia za pierwszym razem, a zapach przypominał mi mydło w kostce mojej babci, jednak dałam szansę i nawet się polubiliśmy 😏 

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: mandarynka, arbuz
Nuty serca: frezja, esencja różana
Nuty podstawy: irys, drzewo sandałowe. 

Zapach jest intensywny i naprawdę przyjemny dla nosa. Dla mnie najbardziej wyczuwalna w tej kompozycji jest esencja różana, która wzbudza moje pozytywne odczucia. Aromat sam w sobie nie jest krzykliwy, ale też nie jest mdły. Lekki, kwiatowy, bardzo kobiecy i przykuwający uwagę.

Opakowanie wody perfumowanej, to standardowo kartonik w którym zapakowany jest szklany flakon z nadrukowaną nazwą i nazwą marki. Atomizer działa bez zarzutów. To nie jedyne perfumy od Bi-es, które mają dokładnie to samo opakowanie. Identyczny flakonik znajdziemy np. w zapachach "La bella vita", "Valentine sweetheart", "Secret Gabegie" i innych. 


Trwałość zapachu o intensywnym stopniu utrzymuje się przez 2-3 godziny, później nasilenie stopniowo się zmiesza, ale aromat wody toaletowej towarzyszyła mi cały dzień na ubraniu, mimo iż aplikowałam ją rano. Jak na zapach z niskiej półki cenowej, to uważam, że i tak super!

Pojemność: 100 ml

Cena: 14,99 zł

Dostępność: głownie sklepy stacjonarne. Ja wodę perfumowaną "Inès" od Bi-es znalazłam na półce w Lidlu, natomiast nie widziałam by była dostępne w internecie.

"Inès" od Bi-es to świeża woń która przypadnie do gustu paniom które lubią subtelne i eleganckie zapachy. Także jeśli myśleliście nad sprezentowaniem siostrze, mamie czy babci wody toaletowej, to czemu nie? Co prawda kupowanie perfum, mgiełek czy wody toaletowej bywa ryzykowne, ale jeśli zna się upodobania danej osoby, z tym wyborem jest o wiele łatwiej. Koniecznie dajcie znać jak to u Was wygląda z dawaniem w prezencie perfum 😄 Do następnego!

16 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale taka cena i pojemność wow :) szkoda, że trwałość jest do kilku godzin, ale i tak chcę poznać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki subtelny zapach jest idealny dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli czuć różę i początkowo zapach jest intensywny to jednak nie jest to wariant dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różę lubię głównie w naturalnych kosmetykach typu hydrolat, a perfumach niekoniecznie jest to moja ulubiona nuta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zapach i mam wrażenie, że by do mnie trafił, choć chętnie bym powąchała przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie nuty, ale nie przepadam ogólnie za marką

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe nuty zapachowe, jednak ja akurat nie jestem zwolenniczką róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obdarowywanie perfumami zdecydowanie nie jest łatwe, ale jeżeli kogoś dobrze się zna to czemu nie :) Ja uwielbiam je dostawać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego zapachu nie znam, ale perfumy bi-es bardzo lubię :) Są tanie i ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wiem.. jak by mi też miał przypominać zapach kostki mydlanej... :) Ale buteleczka ładna :) Ja właśnie na urodziny kupiłam narzeczonemu perfumy z Playboya :)

    OdpowiedzUsuń
  11. parfum je fajn, taká čistá vôňa.. pripomína mi parfum chlóe ... okoliu sa vôňa páči :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam Ines w listopadzie po uprzednim,kilkukrotnym przetestowaniu. Sprawdził się na tyle ,że nastoletnia córka zaczęła mi go "podkradać". Postanowiłam kupić go na zapas i co i d..pa. Już go w lidlu nie ma. Inne zapachy są tam na stałe, a ten był chwilę i koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ines widziałam również dostępny w Biedronce bądź osiedlowych sklepikach :)

      Usuń
  13. Po skorzystaniu z testera 2 dni temu i stwierdzeniu, że to jest MÓJ zapach, właśnie kupiłam w Biedronce w promocji za 9,99 zł. Należy wiedzieć, że na każdej skórze wszelkie wonie inaczej pachną, więc sugerowanie się opisem bez przetestowania na sobie jest absurdem, a krytykowanie zapachu na podstawie opisu - głupotą.

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy mogę wiedzieć jakiego zapachu jest to odpowiednik ? Nie mogę nigdzie już znaleźć Ines...

    OdpowiedzUsuń