niedziela, 23 września 2018

Jesienna wishlista - 16 produktów na które warto zwrócić uwagę

Proszę państwa, oficjalnie możemy ogłosić, że nadeszła jesień! A taka okazja skłoniła mnie do stworzenia mojej pierwszej Wishlisty na jesień 2018. Ostatnio mam poczucie, że kupuję wszystko czego tak naprawdę nie potrzebuję. Na rynku pojawia się tyle nowości, że czasem trzeba zapisać co jest mi najpotrzebniejsze do szczęścia, by nie zwariować i wydać wszystkich milionów monet na głupoty. To wcale nie tak, że naglę przestanę wchodzić do drogerii stacjonarnych czy przeglądać strony z kosmetykami. Nie o to w tym chodzi. Czasem warto skupić się na produktach, które mamy na oku od jakiegoś czasu, a w tym pomoże mi niezawodna kosmetyczna lista marzeń, która składa się z wielu nowości, ale też z produktów które swoją premierę miały już jakiś czas temu, a ja jeszcze nie miałam okazji ich przetestować. Wyznaczenie sobie zakupowych celów potrafi zaprocentować, zapewniam. Jeśli również tak macie, że kupujecie pod wpływem impulsu, to zostańcie ze mną, a ja przedstawię wam moje top 16 produktów na które warto zwrócić uwagę w najbliższym czasie.

WŁOSY, CIAŁO, DŁONIE

Włosy, ciało, dłonie... jesienią muszę o nie zadbać dużo bardziej niż latem. Szczególnie, że zawsze w tym okresie odczuwam jak moje dłonie i stopy zaczynają robić się mega suche i potrzebują nawilżenia oraz odżywienia. Pierwsze chłodniejsze dni i wieczory dają mi się we znaki i oprócz turlania się w kocu i popijania rozgrzewającej herbatki, na mojej półce jak trofea układam kremy, balsamy i masła, by tylko mieć je pod ręką w razie potrzeby. Uwierzcie, jestem takim leniuszkiem, że gdy coś chowam to automatycznie zapominam o tym produkcie, a znajduję go dopiero jak już zupełnie go nie potrzebuję bądź jego termin dobiega końca... Ale przechodząc do rzeczy, poniżej 6 produktów, które chętnie przygarnę tej jesieni!



1. Krem do rąk - Tony Moly, I'm rose | 2. Balsam do ciała z organicznym oślim mlekiem - Olivolio, Donkey Milk | 3. Żel pod prysznic -  Biały Jeleń, Łopian i jagoda | 4. Kule do kąpieli musujące (mleko i miód, karmelowe jabłko, brzoskwinia) -  Delia, Dairy Fun | 5. Szampon na bazie mleczka z Papirusa Klorane | 6. Wygładzająca odżywka do włosów - Sylveco

KOSMETYKI KOLOROWE

Kosmetyki do makijażu to moja słabość. Śledzę wszelakie nowości które pojawią się zarówno stacjonarnie jak i w drogeriach internetowych. Wydaję oszczędności, skuszona nie tylko promocjami, ale też pozytywnymi recenzjami czy popularnością danego produktu. Czasami trafiam na buble. Moja lista marzeń kosmetyków kolorowych to tylko 4 pozycje, których nawet nie miałam okazji zobaczyć na żywo, ale trafiałam na nie ze sporą częstotliwością na Instagramie. Jak się sprawdzą jak już je dorwę? A może wycofam się przed ich zakupem? Tego sama nie wiem, chętnie to sprawdzę!

1. Rozświetlacz Diamond Girls Best Friend - Makeup Revolution | 2. Pomadka w sztyfcie Suede Matte (06 lolita) - NYX | 3.Paletka cieni The Rose x Copper - L.O.V | 4. Paleta bronzerów do konturowania Master Bronze - Maybelline

PIELĘGNACJA TWARZY

Pielęgnacja twarzy, czyli coś o czym absolutnie nie można zapomnieć... nigdy! To jak prezentuje się nasza cera oczywiście składa się na wiele czynników, ale jeśli szukacie produktów do pielęgnacji, to jesteście we właściwym miejscu. Prawdę mówiąc jeden z tych produktów, które właśnie prezentuje został już przeze mnie zakupiony na promocji i jego recenzja na pewno pojawi się na tym blogu 😄
1. Odnawiający peeling do twarzy - Senelle | 2. Hydrolant z kwiatu lipy - Nature Queen | 3. Kremowy olejek do mycia twarzy - Bielenda  | 4. Maseczka w płacie arbuz - A-pieu | 5. Krem do twarzy na noc - Duetus | 6. Krem pod oczy nawilżający - Vianek 

Jeśli mieliście któryś z tych produktów koniecznie dajcie mi znać w komentarzu pod postem jak wam się sprawdziły 😘

16 komentarzy:

  1. Piękne kolory ma paleta cieni The Rose x Copper :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kule do kąpieli miałam - świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mnie nie skusiło :P Aktualnie poszukuję idealnego rozświetlacza :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach te cienie do powiek cacuszka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekaw jestem tego nowego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremy Duetus są świetne, mam oba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna lista! :) Moja wygląda podobnie oprócz kolorówki bo mam spore zapasy, ale pielęgnacja zawsze się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam maseczkę arbuzową, ale mnie nie porwała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta odżywka z Sylveco wygląda bardzo interesująco :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Duetus i Senelle również mam ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kule zapowiadają się świetnie. I do tego jakie piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zdarzyło mi się używać żadnego z tych kosmetyków, chociaż mam w planach jeszcze to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. vianek i sylveco to marki, od których trzymam się daleko. Raz używałam, zrobiły mi masakrę na buzi i więcej do nich nie wrócę...

    OdpowiedzUsuń